Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:59:19 GMT

واکسناسیون شبانه روزی در آبادان ممکن شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۱۳۹۸

واکسناسیون شبانه روزی در آبادان ممکن شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، توفیق عنافجه، سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: نخستین مرکز تجمیعی شبانه‌روزی واکسیناسیون علیه کرونا براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و پیگیری رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد کرونا این دانشگاه این شهرستان راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مرکز شبانه روزی تزریق واکسن با هدف تسریع در فرآیند واکسیناسیون عمومی، در مصلای امام خمینی (ره) و با حمایت امام جمعه آبادان راه اندازی شد و با راه‌اندازی آن ، تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان به هفت مرکز افزایش یافت.

راه اندازی دو مرکز شبانه روزی واکسیناسیون دیگر در آبادان

عنافجه ادامه داد: از فردا ۲ مرکز شبانه روزی تزریق واکسن نیز به شمار مراکز واکسیناسیون اضافه می شود تا در آبان سه مرکز واکسیناسیون شبانه روزی وجود داشته باشد.

او در خصوص دو مرکز شبانه روزی درحال آماده سازی بیان کرد: یک مرکز شبانه روزی با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر در محل اداره جمعیت و جوانان هلال احمر آبادان و همچنین یک مرکز دیگر نیز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در محل این دانشگاه در حال تجهیز و آماده‌سازی هستند که از فردا به جمع این مراکز افزوده خواهند شد.

او مراکز تزریق واکسن در آبادان را  مجموعه فرهنگی رفاهی نفت (باشگاه انکس)، باشگاه پیروز در بلوار ولیعصر(عج)، مرکز شهید سردار سلیمانی جنب سالن هیئت رزمندگان اسلام، مرکز خدمات جامع سلامت ۵مهر در امیری جنب سینما شیرین سابق، تالار معلم در خیابان اروسیه و مجموعه فرهنگی هنری شهید آوینی در خیابان ۴۰متری ذوالفقاری، شش مرکز تجمیعی روزانه خواند که به شهروندان واکسن تزریق می کنند.

 فعالیت مراکز روزانه تزریق واکسن صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا مراکز واکسیناسیون مرکز شبانه روزی تزریق واکسن راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور