Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  شامگاه یکشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان چهارباغ ،سردار داود غیاثی راد غیاسی در این دیدارها در اظهاراتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر،  شهادت حضرت رقیه (ع) را  به این خانواده های گرانقدر تسلیت گفت و یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت. 
وی در این دیدارها با پدران، مادران و فرزندان شهدا و همچنین ایثارگران و رزمندگان گفت وگو  کرد و در جریان مسائل و خواسته های این خانوادهای والا مقام قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیاثی راد گفت:  به نمایندگی از سوی  ستاد کل نیروهای مسلح، وزادت دفاع و شورای هماهنگی سند راهبردی برای بازدید از خانوادهای شهدای چهارباغ به این شهرستان سفر کرده است.

در جریان این دیدار ها فرماندار چهارباغ گفت: این شهرستان به داشتن ۱۱۲ شهید مفتخر است .
قدرت الله شمیرانی افزود: هدف ما از حفظ یاد و نام شهدا، ایثارگران و رزمندگان زنده نگه داشتن مجاهدتهای آنان و الگو سازی برای جوانان و نوجوانان امروز است و این مهمترین وظیفه ای است که افتخار آن نصیب ما شده است.
شمیرانی با بیان اینکه خانوادهای شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند، بر دیدار ازخانوادهای شهدا تاکید کرد و اظهار داشت : در اقدامی جهادی تا پایان هفته دفاع مقدس از همه خانوادهای شهدای شهرستان دیدار صورت می پذیرد .
فرمانده سپاه و سایر مسئولان شهرستان چهارباغ معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال کشور را در این دیدارها همراهی کردند.

برچسب‌ها چهارباغ دفاع مقدس استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارباغ دفاع مقدس استان البرز چهارباغ دفاع مقدس استان البرز خانوادهای شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان