Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:52:14 GMT

۲ خبر کوتاه از نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۱۷۲۷

۲ خبر کوتاه از نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ ایرج بختیاری روز یکشنبه در بیان جزئیات این خبر در جمع رسانه های استان، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور اقلید به یاسوج به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و به آن‌ها دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بختیاری تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو ها متوقف و مأموران در بازرسی از آنان مقدار ۴۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این رابطه ۹ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

دستگیری سارق موبایل قاپ در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری یک نفر سارق موبایل قاپ با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی کرم بازیان روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر در جمع رسانه های استان، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ گلستان این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ بازیان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۳ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج شهرستان بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند