Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۲۰:۰۶ یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان سجاد شمالی، خیابان عابدی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل رسیدند. محل آتش سوزی یک ساختمان ۲ و نیم طبقه قدیمی بود که اتاق‌های آن به مردان اجاره داده شده بود.
ملکی گفت:زمان رسیدن آتش نشانان طبقه همکف که حدود ۵۰ تا ۶۰ متر بود دچار آتش سوزی شده بود و کاملا شعله ور بود. آتش در آستانه سرایت به طبقات بود. در طبقات بالایی به دو مرد حدود ۵۰ ساله که یکی از آن‌ها در بالا ساختمان محبوس شده بود، دسترسی پیدا کردند و یک نفر هم در طبقه دوم بود که هر دو آن‌ها به سلامت خارج شدند.
وی افزود:گروه‌های دیگر همزمان با خاموش کردن آتش با یک نفر که کاملا سوخته بود و هویتش قابل تشخیص نبود، مواجه شدند که جان خود را در لحظات اولیه از دست داده بود. در حال حاضر آتش خاموش شده است و ایمن سازی و لکه گیری هم انجام شده و لحطاتی دیگر محل تحویل کارشناسان برای بررسی علت حادثه خواهد شد.
انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتشنشانی و خدمات ایمنی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!

به گزارش همشهری آنلاین، در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود، اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت‌فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین بار در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود، اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت‌فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیش‌بینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

کد خبر 848188 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند