Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@21:51:18 GMT

کامران زورگیر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۲۱۳۰

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که در پوشش راننده از شهروندان با استفاده از قمه خفت گیری می‌کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت بعنف راننده از مسافر در کلانتری ۱۰۵ سنایی تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی و پی جویی جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاکی در اظهاراتش اعلام کرد که برای تردد شهری سوار بر یک دستگاه خودروی پراید شدم که راننده پس از گذشت از چند خیابان با تهدید قمه ۲ دستگاه تلفن همراهم به ارزش ۳۰ میلیون تومان را سرقت و من را در مکانی خلوت از خودرو پیاده و از محل فرار کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: تیم مبارزه با سرقت بعنف این یگان در تحقیقات اولیه موفق شدند سرنخی از حضور یکی از سارقان سابقه دار و ساکن غرب استان تهران شناسایی کنند و با اخذ نیابت قضایی متهم دستگیرشد.

وی افزود: متهم در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت از افراد نوجوان اعتراف کرد و گفت: سوژه‌های خود را که اغلبشان منتظر سوار شدن تاکسی بودند سوار خودرو خود می‌کرده و پس از طی مسیری در محل خلوت با استفاده از سلاح سرد وجه نقد و گوشی موبایل شان را سرقت می‌کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: ۵ نفر از مال باختگان در محدوده پایگاه دوم و پایگاه پنجم پلیس آگاهی کامران را به عنوان سارق خود شناسایی کرده اند که برابر دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران متهم با قرار مناسب روانه زندان شد و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی و شناسایی سایر شکات همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر میلاد حاتمی دستگیر خفت گیری اربعین 1400 پنجشیر بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر میلاد حاتمی رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند