Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیتوانی در نخستین گام خود در جام جهانی ۲۰۲۱، مقابل ونزوئلا شکست خورد و شانس کمی برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای روز نخست مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی، قزاقستان امشب (یکشنبه) در گروه B با نتیجه 6 بر یک مقابل کاستاریکا پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوت دیدار مصر و گواتمالا در دستان داوران ایرانیداوران دیدار ایران - صربستان مشخص شدند

تاینان (دو گل)، داگلاس، بیرژان اورازوف، چینگیز یسنامانوف و داورن تورساگولوف، گل‌های قزاقستان را به ثمر رساندند و انمانوئل گامبوا، دروازه نماینده قاره اروپا را گشود.

در دیگر دیدار این گروه، ازبکستان با نتیجه 5 بر 4 مغلوب گواتمالا شد. ایختیور روپیف سه بار برای ازبکستان گلزنی کرد و والتر انریکس بازیکن گواتمالا هم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. ماروین ساندووال و آلان آگیلار هر کدام دو گل و فرناندو کامپایناک هم یک گل برای گواتمالا به ثمر رساندند.

در آخرین دیدار امشب هم لیتوانیِ میزبان در گروه A با نتیجه 2 بر یک از ونزوئلا شکست خورد. جاستیناس زاگورسکاس برای لیتوانی موفق به گلزنی شد و کارلوس سانس و آلفردو ویدال برای ونزوئلا گلزنی کردند.

جام جهانی فوتسال| آغاز مسابقات با تحقیر مصر مقابل روسیه

تیم‌های ملی قزاقستان و روسیه در صدر جدول گروه‌های A و B قرار دارند. جداول این گروه‌ها در زیر آمده است:

برنامه دیدارهای فردا (دوشنبه) جام جهانی 2021 لیتوانی به شرح زیر است:

گروه C
مراکش - جزایر سلیمان، ساعت 19:30
تایلند - پرتغال، ساعت 21:30

گروه D
ویتنام - برزیل، ساعت 19:30
پاناما - جمهوری چک، ساعت 21:30

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتسال فوتسال جام جهانی فوتسال فوتسال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی