Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@13:37:04 GMT

خوشحالی فاطمه گودرزی برای کودکان ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۲۲۷۹

خوشحالی فاطمه گودرزی برای کودکان ایرانی

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون از برنده شدن نقاشی‌های کودکان ایرانی در مسابقه‌ی زمین سال ۲۰۳۰ جی کیو ژاپن خبر داد.

به گزارش برنا، فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود نوشت:

«در میان این همه اخبار آزاردهنده این خبر بسیار خوشحال کننده بود. به امید فرداهای رنگی‌تر برای مردم کره زمین

نقاشی کودکان ایرانی برندگان مسابقه زمین در سال ۲۰۳۰ جی کیو ژاپن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و یکمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست (جی کیو ای) ژاپن با موضوع «زمین در سال ۲۰۳۰» برگزار شد و از میان نزدیک به پانزده هزار اثر از ۸۰ کشور کودکان هنرمند ایرانی جوایز این رویداد بین‌المللی را درو کردند.

بر اساس این خبر «آیلین علیزاده» از جهرم فارس و «مائده طاهری» از گلپایگان اصفهان هر دو ۱۲ ساله جایزه اول بخش بین‌الملل این مسابقه را از آن خود کردند. «مهرسا محمدحسنی» ۹ ساله از رودسر گیلان، «نیروانا روستایی» ۱۰ ساله از اهواز «نیلوفر افشاری» ۱۵ ساله از پیرانشهر آذربایجان غربی و «الهه ستوده» شرکت کننده ۱۰ ساله‌ی جهرمی از استان فارس از مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» ژاپن دیپلم افتخار بخش بین‌الملل را دریافت کردند.

همچنین «پانیسا ممتازیان» ۷ ساله از اهواز خوزستان جایزه ویژه‌ی هیأت داوران بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن را دریافت کرد. در عین‌حال «محمد مانی ربیعی» ۱۱ ساله از تهران نیز موفق به کسب جایزه ویژه و دیپلم افتخار بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن شد.

نقاشی‌ها را ببیند که کودکان فردای جهان را چه رنگارنگ، نورانی و شاد می‌بینند.

اینچنین باد. زنده باد کودکان، زنده باد فردا»

کودکان هنرمند ایران گل کاشتند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کودکان زمین ژاپن محیط زیست اصفهان آذربایجان غربی استان فارس نقاشی دیپلم جهان ایران بازیگر سینما و تلویزیون زمین ژاپن کودکان نقاشی فاطمه گودرزی مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست جی کیو ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رسولی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوجوانان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با شرکت در ویژه برنامه «از آبی ها فراتر» ضمن پاکسازی ساحل، حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهرافزود: از جمله قسمت های این برنامه می توان به آشنایی نوجوانان با دلیل نامگذاری و اهمیت روز ملی خلیج فارس، تشکیل زنجیره انسانی، پاکسازی ساحل خلیج فارس، بازی و سرگرمی، اجرای موسیقی زنده محلی توسط نوجوانان، مسابقه و… اشاره کرد

وی گفت: خلیج فارس به عنوان یکی از مرزهای آبی ایران دارای ارزش سیاسی و فرهنگی بسیاری است.

وی ادامه داد: ما خلیج فارس را بخشی از هویت ایرانی خویش میدانیم و بخاطر همین بر آنیم تا این برگ زرین هویتی را به نسل جدید معرفی کنیم، برنامه امروز هم در همین راستا بود که سعی شد ضمن شادابی در طراحی برنامه محتوا نیز به خوبی رعایت شود.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برنامه های متنوعی را به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس ترتیب داده است که در مراکز مختلف کانون در سراسر استان پیش بینی و اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر یادآور شد: برنامه «از آبی ها فراتر» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور نوجوانان بوشهری برگزار شد.

کد خبر 6092609

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی