Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:43:14 GMT

پایان ناکامی‌های لوون با پاس گل کاوه

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۲۵۰۰

مهاجم ایرانی لوون بلژیک در جریان برتری تیمش مقابل کورتریک پاس گل داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال لوون که برای دومین بازی پیاپی کاوه رضایی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه دِن دریف به مصاف تیم رده هشتمی کورتریک رفت.

 

یاران رضایی پس از دو شکست و چهار تساوی طی ۶ مسابقه اخیرشان در ژوپیر لیگ بلژیک، در مسابقه امشب به روند ناکامی‌هایشان پایان دادند و موفق به کسب پیروزی خانگی مقابل کورتریک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

تیم لوون در دیداری که کاوه رضایی نمایش موثری در ترکیب تیمش داشت، موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل کورتریک شد و هفتمین امتیاز در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک را به دست آورد، اما بخاطر تفاضل گل پایین نتوانست از رتبه هفدهم جدول بالاتر برود.

 

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی لوون پس از یک حضور تعویضی و یک حضور ثابت در ترکیب تیمش، در دیدار مقابل کورتریک ۶۰ دقیقه در زمین حضور داشت که دو دقیقه پس از خروج او از زمین، تیمش یک گل دریافت کرد.

 

 

 

رضایی که سال گذشته ۲۵ مسابقه در ژوپیر لیگ بلژیک انجام داده و طی این مدت هفت گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در سومین بازی فصل برای لوون توانست نخستین پاس گل فصل خود را ثبت کند.

کاوه رضایی اود هورلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی اود هورلی ژوپیر لیگ بلژیک مقابل کورتریک کاوه رضایی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم