Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@20:18:14 GMT

گلاره ناظمی، داور اول جدال گواتمالا-مصر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۲۵۶۳

گلاره ناظمی، داور اول جدال گواتمالا-مصر

داور زن ایرانی اولین تجربه خود در قامت داور اول یک مسابقه در جام جهانی فوتسال مردان را چهارشنبه‌شب به دست خواهد آورد.

گلاره ناظمی داور پرافتخار فوتسال ایران که در کنار ابراهیم محرابی افشار، دو نماینده داوری فوتسال ایران در جام جهانی 2021 لیتوانی هستند، در مسابقه افتتاحیه در نقش داور سوم و داور رزرو مسئولیت داشتند که با موفقیت اولین مسئولیت خود در جام جهانی را در مصاف تیم‌های ملی لیتوانی و ونزوئلا به پایان بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با تصمیم کمیته داوران فیفا به ریاست پیرلوئیجی کولینا، قضاوت یک مسابقه حساس از گروه دوم رقابت‌های جام جهانی فوتسال نیز به دو داور ایرانی سپرده شده است؛ براساس اعلام سایت فیفا، قرار است گلاره ناظمی اولین تجربه خود در قامت داور اول را در مصاف تیم‌های ملی مصر و گواتمالا به دست آورد و ابراهیم محرابی افشار در قامت داور دوم، کمک ناظمی خواهد بود تا یک کوبل ایرانی مسئولیت قضاوت دیدار مصر و گواتمالا را برعهده داشته باشند.

این مسابقه چهارشنبه 24 شهریورماه برگزار خواهد شد؛ بدون‌تردید قضاوت خوب و کم حاشیه دو داور ایرانی می‌تواند فرصت‌های قضاوت بیشتری را برای آن‌ها در جام جهانی فراهم آورد./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران

تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از حضور موفق در جام ملت‌های آسیا در کشور تایلند، و افتخارآفرینی در این جام، کسب مقام پنجمی آسیا و راهیابی به جام جهانی فوتسال، ظهر امروز از طریق میدان هوایی بین المللی امام خمینی(ره) تهران، وارد جمهوری اسلامی ایران شد و با استقبال گرم جامعه مهاجر، خانواده‌های خود، فعالان ورزشی و همچنین مسئولین سفارت افغانستان مواجه شدند.

در تازه ترین رنکینگ جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان در آسیا از جایگاه دوازدهم به جایگاه هشتم رسید و از جایگاه ۴۹ جهانی به جایگاه ۴۵ صعود کرد.

این در حالی است که کادر فنی این تیم از جمله سرمربی همه ایرانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • تاریخ‌سازی افغانستان با یک ایرانی
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد