Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@18:47:41 GMT

شروع ۳ امتیازی یاران محمدی مقابل تیم امید

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۲۵۷۰

شروع ۳ امتیازی یاران محمدی مقابل تیم امید

العربی در حضور ۸۴ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل یاران امید ابراهیمی به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی که برای دومین سال پیاپی حضور در العربی را تجربه می‌کند، در هفته اول فصل جدید لیگ ستارگان قطر در حالی برای تیمش به میدان رفت که تیم الوکره، حریف آنها نیز از امید ابراهیمی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دربی ایرانی‌های شاغل در لیگ ستارگان قطر که یکشنبه شب برگزار شد، تیم العربی در حضور ثابت مهرداد محمدی، در ورزشگاه ثانی بن جاسم مقابل الوکره‌ای قرار گرفت که امید ابراهیمی را از ابتدا در خط میانی خود داشت.

 

نیمه اول بدون اینکه اتفاق جدی داشته باشد، با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما یاران محمدی در نیمه دوم یک گل تماشایی به ثمر رساندند و توانستند فصل ۲۲-۲۰۲۱ را با پیروزی آغاز کنند.

 

آرون بوپندزا، مهاجم گابنی و خرید جدید العربی در دقیقه ۷۱ با یک شوت دیدنی پای چپ از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه الوکره موفق به گلزنی شد تا تیمش را به پیروزی مقابل یاران ابراهیمی برساند و العربی را تبدیل به یکی از چهار برنده در هفته اول لیگ ستارگان قطر کند.

 

 

مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی العربی پس از زدن دو گل مقابل السیلیه در جام اوریدو، در دیدار برابر الوکره حضور ۸۴ دقیقه‌ای در زمین داشت و امید ابراهیمی نیز که در دیدار اخیرشان برابر ام‌صلال یک پاس گل داده بود، در دیدار مقابل العربی تا پایان در زمین حضور داشت.

 

العربی الوکره قطر امید ابراهیمی مهرداد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: العربی الوکره قطر امید ابراهیمی مهرداد محمدی امید ابراهیمی مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون