Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:47:13 GMT

سرقت گلدن اسلم از جیب جوکوویچ

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۲۶۲۳

سرقت گلدن اسلم از جیب جوکوویچ

دنیل مدودف با سرویسهای قوی و روحیه باورنکردنی حریف نامدار خود را 3-0 شکست داد و فاتح یو اس اوپن شد .

به گزارش "ورزش سه"  فینال مسابقات گرنداسلم امریکا از ساعتی پیش بین نواک جوکوویچ و دنیل مدودف، بخت‌های شماره یک و دو قهرمانی در در استادیوم ارتور اش آغاز شده است. در ست اول این مسابقه دنیل مدودف در همان آغاز کار گیم سرویس نوله را بریک کرد و پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هم با عملکردی بی‌نقص در سرویس‌هایش، شش بر چهار به پیروزی دست یافت. مدودف در این ست تنها سه امتیاز در گیم‌های سرویسش از دست داد و ۸ ضربه ایس به ثبت رساند.

 

 

 

 

در ست دوم مطابق ۴‌بازی قبلی جوکوویچ، انتظار می‌رفت بعد از واگذاری ست اول توسط صربیناتور شاهد برگشت او باشیم و درحالی که فاصله‌ای تا این اتفاق نبود، مدودف ۵ بار از بریک شدن فرار کرد و در عین حال با استفاده از برتری روحی و ذهنی خود در این دقایق از مسابقه، گیم سرویس نواک را هم بریک کرد و در نهایت این ست را هم شش بر چهار به نفع خود به پایان برد تا تمام حاضرین در استادیوم و بینندگان تلویزیونی را به شوک فرو ببرد!

 

 

 

 

 

 

گفتنی است چهره‌های شاخصی از سینمای هالیوود از جمله برد پیت و بردلی کوپروهمچنین لئوناردو دی‌کاپریو، ماریا شاراپووا،  ایزابل هوپر و رامی مالک از نزدیک تماشاگر مسابقه هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

جوکوویچ پیش از این شش بار در گرنداسلم‌ها بازی با دو ست باخته را به پیروزی تبدیل کرده که اخرین مورد آن به فینال رولن گاروس در سال جاری مقابل سیتسیپاس بر‌می‌گردد. آنجا هم در دو ست اول استفانوس سیتسیپاس از نسل جدید دنیای تنیس برابر او به برتری رسید اما در ادامه جوکوویچ بر بازی مسلط شد و ۱۹ امین قهرمانی اش را در مسابقات ازاد جشن گرفت. باید دید مدودف هم سرنوشتی مشابه پیدا می‌کند یا ماشین توپ‌زنی روسی به مانند ست دوم که جوکوویچ را وادار به شکستن راکت خود برای تخلیه خشم‌اش کرد، در ادامه مسابقه هم به برتری خواهد رسید و نخستین عنوان‌قهرمانی اش در مسابقات ازاد را ثبت می‌کند.

 

 

 

 

مدودف در آستانه قهرمانی


دنیل مدودف که در میان تعجب همگان هر دو ست اول مسابقه را به نفع خود به پایان برد، با خونسردی خاص خود در ست سوم هم دو گیم سرویس جوکوویچ را بریک کرد و با نتیجه پنج بر یک پیش افتاده و تنها یک گیم با کسب اولین گرنداسلم دوران ورزشی‌اش فاصله دارد.

 

 

 

 

 

بازگشت نوله؛یک گیم بیشتر 

 
نواک جوکوویچ در ادامه در سه گیم متوالی مدودف را مغلوب کرد و در میان تشویق هواداران به زمین برگشت.او در صورت پیروزی در گیم پنجم شانس خود را برای دریافت اولین ست بالا خواهد برد. او باید از پس فشار خرد کننده حریف بر بیاید...

 

 

 

نواک جوکوویچ تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس دنیل مدودف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • سرقت برای انتقام!
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال