Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیل مدودف از سد نواک جوکوویچ گذشت.

به گزارش طرفداری، در فینال مسابقات تنیس یو اس اوپن، از ساعت ۰۰:۳۰ دوشنبه در استادیوم آرتور اش، نواک جوکوویچ و دنیل مدودف به مصاف هم رفتند. این نبرد برای دو تنیسور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. جوکوویچ در پی‌ کسب بیست و یکمین گرنداسلم خود بود تا با گذر از فدال، یکه تازی خود را در معرض نمایش قرار دهد از سوی دیگر مدودف به دنبال کسب اولین گرند اسلم خود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در ست اول با نمایش درخشان مدودف آغاز شد. بریک زودهنگام تنیسور روس باعث شد تا او با انگیزه بالاتری مسابقه را دنبال کند و در ادامه این ست، سرویس های مهار ناپذیر او باعث‌ شد تا ست اول با برتری ۶-۴ خاتمه پیدا کند.

تا اینجا همه چیز منطقی به نظر می رسید چراکه جوکوویچ در مسابقات قبلی نیز ست اول را شکست خورده بود ولی به نظر مدودف با سایر رقبای نوله متفاوت بود. ست دوم بازی با عملکرد خوب دو تنیسور آغاز شد. جوکوویچ سه بار در این ست فرصت بریک مدودف را داشت اما از این فرصت های خود استفاده نکرد و در مقابل، مدودف با سرویس های سهمگین خود موفق به بریک جوکوویچ شد. جوکوویچ در این ست به شدت عصبانی به نظر می رسید و یک‌ بار راکت خود را هم شکست. در پایان این ست باز هم مدودف بود که ۶-۴ برنده شد.

ست سوم آخرین جایی بود که جوکوویچ فرصت بازگشت داشت. سرویس های فوق العاده مدودف در شروع این ست کار جوکوویچ را سخت کرد. در همان ابتدای کار مدودف بریک فوق العاده ای انجام داد. او‌ در گیم خود پیروز شود ولی هنوز جوکوویچ به بازی برنگشته بود. در همین حال بود که بریک دوباره مدودف از راه رسید. همه چیز‌ برای قهرمانی مدودف آماده بود اما جوکوویچ به لطف هیاهوی موجود در آرتور اش توانست به بازی برگردد اما در نهایت ذهنیت فوق العاده مدودف بود که باعث شد او در این ست نیز ۶-۴ پیروز شود و‌ در مجموع با پیروزی در سه ست پیاپی، مرد اول تنیس دنیا را شکست دهد و قهرمان مسابقات یو‌ اس اوپن ۲۰۲۱ شود.

این اولین گرنداسلم مدودف بود و در مقابل، رویای کسب بیست و یکمین گرنداسلم نوله به باد رفت.

در هرحال این فینال چیزی که هواداران جوکوویچ انتظارش را داشتند نبود ولی این مژده را به هواداران داد که رقابت جوکوویچ، رافائل نادال و راجر فدرر در سال ۲۰۲۲ می تواند شکلی دیگر به خود بگیرد و چشمان اهالی دنیای تنیس به مسابقات تنیس استرالیا است.

باید دید در نهایت وضعیت نادال و فدرر چه می شود و آیا این دو اسطوره دنیای تنیس خود را در وضعیتی آرمانی به مسابقات استرالیا می رسانند یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا، نازنین فاطمه عیدیان ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس این دختر جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حدنصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد. 

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حدنصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حدنصاب ۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقا دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دوومیدانی ایران توانسته در بخش زنان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع  کسب نماید.

ششمی سجاد آقایی  در ۴۰۰متر

در دور نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و  با این نتیجه به کار خود پایان داد.

هفتمی مانا حسینی در پرتاب نیزه

در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب نیزه مانا حسینی نماینده کشورمان با ثبت حدنصاب ۴۶.۱۹متر در جایگاه هفتم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

چهارمی ملیکا نوروزی در پرتاب چکش

در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حدنصاب ۵۷.۲۶ متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان