Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها چند ساعت دیگر تا آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و استقلالی ها قرار است در نبرد حساس فردا شب، به مصاف تیم قدرتمند الهلال بروند. تمرینات آبی پوشان شب گذشته نیز همچون روزهای قبل در زمین ورزشی باشگاه الوصل امارات برگزار شد.

 

در حال حاضر در جمع بازیکنان استقلال، تنها وریا غفوری تجربه گلزنی برابر قهرمان عربستان را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ استقلال و الهلال همگروه شدند که آبی ها در آخرین بازی دور گروهی به مصاف حریف قدرتمند خود رفتند و آن بازی را با تک گل وریا غفوری به سود خود به پایان رساندند.

 

وریا غفوری کاپیتان آبی ها که همواره نشان داده است در رقابت های آسیایی درخشش قابل توجهی دارد، برای دیدار فردا نیز یکی از امیدهای فرهاد مجیدی در سمت راست استقلال است. سرمربی آبی پوشان امید زیادی دارد تا وریا درخشش مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال و همچنین گلزنی مقابل حریف قدرتمند عربستانی را همچون ACL 2018 تکرار کند.

 

استقلال در آن سال با ۱۲ امتیاز و بالاتر از تیم های الریان، العین و الهلال به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد. نکته جالب اینکه از ترکیب اصلی آبی ها در آن بازی، تنها وریا غفوری در جمع بازیکنان فعلی این تیم حضور دارد و سایر نفرات از این تیم جدا شده اند.

 

استقلال و الهلال فردا شب و از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم زعبیل، ورزشگاه خانگی تیم الوصل امارات واقع در شهر دبی پایتخت امارات به مصاف هم می روند. فو مینگ داور ۳۸ ساله چینی قرار است قضاوت این دیدار حساس و مهم را برعهده بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران وریا غفوری وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از دیدار های مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه و در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و سرخ ها برای اندک امیدواری خود جهت حضور در رقابت های آسیایی سال آینده باید دست پُر از زمین بازی خارج شوند.

حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور در این فصل و تا به اینجای مسابقات، ۱۳ کلین شیت داشته و با یک اختلاف کمتر نسبت به سید حسین حسینی در جایگاه دوم برترین دروازه بانان این فصل قرار گرفته است. دروازه بان شماره یک استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب است و این فرصت ویژه برای پورحمیدی مهیا شده تا بتواند با بسته نگه داشتن دروازه خود برابر استقلال بار دیگر به صدر جدول تعداد کلین شیت در فصل بیست و سوم برسد.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092900

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!