Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: قرار بود اگر کمیته ملی المپیک پول خرید دوچرخه را به حساب فدراسیون واریز کند، این دوچرخه به صفرزاده تعلق بگیرد.

محمود پراش در گفت‌وگو با میزان، درخصوص وضعیتش در کادر فنی تیم ملی دوچرخه‌سواری و اینکه آیا با او برای قبول هدایت تیم ملی صحبت شده است: من در جلسات کمیته فنی نبوده‌ام و نمی‌دانم در این جلسات در مورد ماده‌های مختلف چه تصمیم گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد هدایت تیم ملی هم با من هم صحبت شده، ولی باید خود فدراسیون در این باره صحبت کند و سرمربی مدنظرش را معرفی کند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در المپیک توکیو درباره حواشی و اختلافات پیش آمده بین فدراسیون و سعید صفراده و درخواست فدراسیون برای بازگرداندن دوچرخه، خاطرنشان کرد: بالاخره فدراسیون هم اگر اقدامی کرده قطعا بر اساس حق قانونی خودش بوده است. درباره اهدای دوچرخه به رکابزنان المپیکی در ادوار قبلی هم آنگونه که به خاطر دارم در المپیک ریو اسپانسر ۳ دوچرخه «کِی‌تی‌اِم» را به رکابزنان داد و در المپیک لندن هم فکر کنم شرکت «جاینت» به عنوان اسپانسر دوچرخه‌ها را به رکابزنان المپیکی اهدا کرده بود. بالاخره فدراسیون برای خرید این دوچرخه ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کرده و برای رقابت‌های بعدی این دوچرخه لازم خواهد شد.

وی افزود: البته قرار بود اگر کمیته ملی المپیک پول خرید دوچرخه را به حساب فدراسیون واریز کند، این دوچرخه به صفرزاده تعلق بگیرد، ولی چون کمیته این هزینه را تقبل نکرده، فدراسیون درخواست بازگرداندن دوچرخه را کرده است. در مورد اینکه گفته شده من به صفرزاده اطلاع داده‌ام، دوچرخه متعلق به خودت است باید شفاف سازی کنم؛ چرا که پس از بازگشت از المپیک من به او گفتم «دوچرخه فعلا در اختیارت باشد».

پراش در پایان تاکید کرد: من از فدراسیون خواستم که برای المپیک دوچرخه خریداری شود و این موضوع را به صورت نامه رسمی به اطلاع فدراسیون رساندم و قطعا اگر نیاز می‌دیدم باز هم به صورت رسمی اعلام می‌کردم که دوچرخه متعلق به صفرزاده است که باز هم باید این موضوع با اجازه فدراسیون صورت می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اقدام عجیب فدراسیون علیه رکابزن المپیکی؛ دوچرخه را پس بده!

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری محمود پراش سعید صفرزاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری محمود پراش سعید صفرزاده دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا حسین‌خانزاده، قدرتی‌زن تیم ملی والیبال در مورد تمرینات تیم ملی گفت: تمرینات خوبی شروع کرده‌ایم و فدراسیون مربی خارجی آورد این نشان می دهد که از ابتدا انگیزه داشت به المپیک برویم. ما هم از سال قبل انگیزه بیشتری داریم چون تنها راه صعودمان لیگ ملت‌هاست و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

قدرتی‌زن تیم ملی عنوان کرد: همدل شده‌ایم و آقای پائز هم از ابتدا گفت همدل باشیم تا این کار سخت را انجام بدهیم. می‌دانیم کار سختی داریم اما تلاشمان را می‌کنیم.

وی در مورد پاداش یک میلیارد تومانی صعود به المپیک گفت: این پاداش روحیه مضاعفی می‌شود. ما تلاشمان را می‌کنیم به المپیک برویم. هر کسی آرزو دارد در المپیک بازی کند و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

حسین‌خانزاده در پاسخ به این سوال که باید تو را لژیونر بدانیم، گفت: بله خبرهایی است و با تیم لوبه ایتالیا قرارداد بسته‌ام.

کد خبر 6099456

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟