Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:55:33 GMT

شیخ احمد از کنفدراسیون هندبال آسیا هم کنار می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۳۲۴۸

شیخ احمد از کنفدراسیون هندبال آسیا هم کنار می‌رود؟

شیخ احمد ریاست کنفدراسیون‌ هندبال آسیا را نیز بر عهده دارد و این احتمال وجود دارد که پس از کنار رفتن او از مناسب مختلف جهانی، نوبت به جدایی وی از کنفدراسیون هندبال آسیا برسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتهام شیخ احمد و چهار نفر دیگر که متهم به ساخت فیلم‌های جعلی برای اثبات مجرم بودن دو مقام دولت کویت در طرح کودتا و فساد بودند، در دادگاه ژنو ثابت شد و‌ در نهایت شیخ احمد تقریباً به 14 ماه زندان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که مدیر ارشد اخلاق این کمیته در حال بررسی تصمیم دادگاه است.

وی در 26 نوامبر 2018 به طور موقت از تمام حقوق و وظایف مربوط به جایگاهش به عنوان عضو IOC معلق شد.

شیخ احمد همچنین از ریاست کمیته های ملی المپیک (ANOC) و عضویت در IOC، کنار رفت. وی همچنین روز شنبه در بیانیه‌ای تأیید کرد که "به طور موقت" به عنوان رئیس شورای المپیک آسیا (OCA) کنار می‌رود. راجا راندیر سینگ از هند به عنوان سرپرست OCA (شورای المپیک آسیا) منصوب شد.

شیخ احمد همچنین ریاست کنفدراسیون‌ هندبال آسیا را نیز بر عهده دارد و این احتمال وجود دارد که پس از کنار رفتن او از مناسب مختلف جهانی، نوبت به جدایی وی از کنفدراسیون هندبال آسیا برسد البته هنوز خبری رسمی در این خصوص اعلام نشده است.

شیخ احمد به زندان محکوم شد/ یک هندی سرپرست جدید OCA

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال هندبال آسیا شیخ احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد