Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@16:18:00 GMT

مشهد میزبان هشتمین کنگره بین‌المللی اربعین

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۳۵۷۴

مشهد میزبان هشتمین کنگره بین‌المللی اربعین

هشتمین کنگره بین‌المللی اربعین از بیست و چهارم شهریور به مدت سه روز در مشهد برگزار می‌شود.

دبیر ستاد علمی معرفتی اربعین با بیان این مطلب افزود: هشتمین کنگره بین‌المللی اربعین با محوریت اربعین، امت و تمدن اسلامی برگزار می‌شود. اصفهانیان اظهار کرد: این کنگره سعی دارد تا به عنوان موکبی علمی پدیده اربعین را مورد توجه و بررسی قرار دهد تا به اربعین به عنوان پدیده‌ای عظیم و انسجام‌بخش شیعی از زوایای مختلف پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی، مسئول ستاد هشتمین کنگره مردمی اربعین نیز در خصوص برگزاری این کنگره گفت: پس از برگزاری هفت کنگره که از سال ۹۲ هرساله برگزار شدند، کنگره هشتم اربعین از ۲۴ تا ۲۶ شهریور به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی ولایت مشهد برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: ۴۰۰ نفر از استادان و نخبگان خارجی و داخلی در این کنگره شرکت خواهند کرد که ۱۰۰ نفر از این افراد به صورت حضوری و بقیه به صورت مجازی شرکت می‌کنند. از این تعداد ۳۰ نفر میهمانان خارجی هستند که با توجه به رایزنی‌هایی که صورت گرفته در این ۳ روز در نشست‌های تخصصی حاضر خواهند بود.

محمدی همچنین بیان کرد: ویژگی که این کنگره نسبت به هفت دوره گذشته دارد این است که در کنگره هشتم از ظرفیت‌های بانوان و نقش آن‌ها در پدیده عظیم اربعین استفاده خواهد شد که این مهم برعهده حوزه علمیه الزهرا(س) است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کنگره اربعین هشتمین کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است