Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:28:06 GMT

تازه‌ترین خبرهای انتظامی استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۳۷۲۵

تازه‌ترین خبرهای انتظامی استان یزد

سرهنگ "سعیدزینلی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی سرقت مقداری طلا از یکی کودک در  مهدکودک، کشف سرقت و دستگیری سارق در دستور کار مامورین کلانتری۱۱ شهید چمران قرار گرفت.

وی افزود: پس از جمع آوری اخبار و اطلاعات و انجام یک سری کارهای فنی و تخصصی، سارق 
  شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان "یزد" خاطرنشان کرد: طی بازجویی فنی انجام شده، سارق که عرصه را بر خود تنگ می دید به بزه انتسابی اعتراف می کند.

سرهنگ "زینلی" در پایان از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***
فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل متواری که حدود ۳ ماه پیش در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان مرتکب قتل شده بود، خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار داشت: پس از وقوع قتل مرد ۵۵ ساله ای در ۲۳ خردادماه امسال در روستای "درگیابند" شهرستان دلگان و متواری شدن قاتل رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران  پلیس آگاهی سراسر کشور قرار گرفت.

وی افزود: صبح امروز خودرو نامبرده توسط پلیس یزد در محور کرمان به یزد متوقف و ماموران به وی مظنون شدند. پس از بررسی سوابق وی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مشخص شد که نامبرده به اتهام قتل عمدی در شهرستان دلگان تحت تعقیب قضائی می باشد.

بهدانی فرد ادامه داد: متهم در پلیس آگاهی استان با مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف گشود و به قتل یکی از اقوام خود در سوم خرداد ماه سال جاری اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان یزد خاطر نشان کرد متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.
***
فرمانده انتظامی استان گفت: با توقیف ۳ دستگاه تریلی نفتکش، ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی؛ ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با همکاری پلیس شهرستان "اشکدر" با اقدام اطلاعاتی از جابه جایی سوخت قاچاق توسط افرادی سودجو مطلع شدند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "کنارگذر" یزد ۳ دستگاه تریلی نفتکش را شناسایی و در عملیاتی منسجم خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پس از بررسی اسناد و مدارک و در بازرسی از نفتکش ها ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل؛ ۶۰ هزار لیتر نفت کوره و ۲۵ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز و قاچاق را کشف کردند.
***

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش نوپدید در بلوار نواب صفوی یزد خبر داد .

سرهنگ "منوچهر نصیری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره این خبر اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر ایجاد مزاحمت، توهین و اخلال در نظم عمومی یکی از اراذل و اوباش نوپدید در بلوار نواب صفوی یزد شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مخفیگاه این متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی، او را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: سرعت عمل پلیس در دستگیری این متهم خوشحالی اهالی محله و رضایت مندی بیش از پیش آنها از عملکرد پلیس یزد را به همراه داشت.

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری متهمانی خبر داد که با شگرد دریافت بیعانه در خصوص اجاره خانه اقدام به کلاهبرداری بیش از ۸۰ نفر در سطح کشور کرده بودند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح این خبر گفت: با توجه به مراجعه چندین شاکی به پلیس فتا و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود مبنی بر کلاهبرداری از آنها در سایت دیوار تحت عنوان پرداخت بیعانه برای اجاره منزل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان در تحقیقات اولیه خود در خصوص نحوه کلاهبرداری صورت گرفته بیان داشتند که فردی با درج آگهی با قیمت وسوسه انگیز اجاره منزل مسکونی در سایت دیوار مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بابت بیعانه تقاضا کرده که پس از دریافت مبلغ مربوطه تلفن همراه خود را خاموش و دیگر پاسخگو نبوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا استان پس از انجام یک‌ سری اقدامات فنی و تخصصی توانستند عاملان کلاهبردار را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی آنها را در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر کنند.

بهدانی فرد افزود: متهمان که یک زوج میانسال بودند پس از مواجه شدن با مستندات پرونده لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند که با گذاشتن آگهی‌های مختلف فروش یا اجاره منزل ویا فروش مبل و یخچال و سایر لوازم منزل در سایت‌های دیوار و شیپورشهرهای مختلف کشور، اقدام به اخذ بیعانه می کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با اظهارات متهمان و بررسی به عمل آمده مشخص شد که متهان این پرونده اقدام به کلاهبرداری از ۸۰ نفر در سطح کشور کرده اند که در این زمینه پرونده ای تشکیل و تحویل مقام قضائی شد.
***
جانشین انتظامی استان از کشف ۶۳ راس دام قاچاق توسط ماموران پلیس راه در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "منوچهر نصیری" بیان داشت: ماموران پلیس راه "اردکان-نایین" هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون بنز تک را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون ۶۳ راس گوسفند زنده را که بدون مجوز دامپزشکی به مقصد شهرهای جنوبی در حال حمل بود را کشف کردند.
جانشین انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحویل عوامل انتظامی شهرستان اشکذر شد.

***

فرمانده انتظامی بافق در راستای پیشگیری از سرقت وسایل داخل خودرو به شهروندان هشدارداد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" فرمانده انتظامی بافق گفت: شهروندان باید جهت پیشگیری از سرقت وسایل داخل خودرو، توصیه های پلیس را جدی بگیرند تا سارقان را در اهداف شومشان ناکام گذارند.

سرهنگ طولابی نژاد یادآور شد: شهروندان باید مشخصات کامل ضبط خودرو و شماره سریال آن را بنویسند و نگهداری نمایند و از قراردان پخش خودرو در زیر صندلی و داشبورد خودرو نیز خودداری و تا جایی که ممکن است برای خودروی خود از ضبط کشویی استفاده کنند و در زمان خروج از خودرو آن را از محل خود خارج کنند.

***

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۶۳ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک سواری سمند خبر داد .
سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران ایستگاه بازرسی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان اردکان با انجام اقدامات اطلاعاتی یک خودرو سواری سمند را که قصد انتقال یک محوله مواد مخدر را از یکی از محورهای مواصلاتی آن شهرستان را داشت شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران در ادامه به خودرو دستور ایست داده که قاچاقچی بدون توجه به ایست پلیس، اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متهم را توقیف و متهم را نیز دستگیر کردند.
 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۶۳ کیلو ۲۰۰ گرم تریاک کشف که پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

سرداربهدانی فرد در پایان از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

***

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار، کابل و تجهیزات انتقال برق و کشف ۱۰ فقره سرقت توسط ماموران پلیس شهرستان خبر داد .

سرهنگ "محمدحسن حسینی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در سطح شهرستان ابرکوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات پلیسی و گشت زنی فعال و محسوس، ۲ نفرسارق حرفه ای،  سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در خارج از استان  (دریکی از شهرهای استان های همجوار)دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات فنی وتخصصی به ۱۰ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق (۶فقره در شهرستان و۴فقره در استان فارس) اعتراف کردند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ "حسینی"  در پایان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در سال های قبل نیز در این شهرستان مرتکب سرقت و دستگیر شده بودند، گفت: چنانچه شهروندان به افراد مشکوک و یا با خودروها و عبور و مرورهای غیر عادی برخورد کردند، ضمن حفظ خونسردی خود مشخصات ظاهری افراد و یا خودرو های مورد استفاده را یاد داشت و به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .
***
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجنماعی درهفته گذشته ۲۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "منوچهر نصیری" گفت: به دنبال شکایاتی از سوی چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت موتورسیکلت های  آنها در محله های مختلف شهرستان یزد، مأموران شهرستان موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با گشت زنی در سطح شهر و پیگیری مستمر موفق شدند ۲۲ دستگاه را در مناطق مختلف کشف کنند.

سرهنگ نصیری با اشاره به اینکه کشف موتورسیکلت های  مسروقه بعضا به صورت بلا صاحب بوده گفت: تلاش در جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در پایان از همشهریان عزیز خواست هشدارهای پلیس در جهت پیشگیری از سرقت رعایت کنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند.

***
فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در خصوص پیشگیری از سرقت منازل هشدارهایی را به شهروندان ارائه داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرگرد " حبیب عباسی " به منظور پیشگیری ازسرقت منزل، از شهروندان خواست تا با رعایت نکات زیر از سرقت جلوگیری کنند.

وی گفت: برای پیشگیری از سرقت منزل از سیستم های هشدار دهنده و ضد سرقت استفاده کنید و از سپردن کلید منزل به افراد نامطمئن خودداری کرده و آن را نزد کسانی که مورد اعتماد و اطمینان هستند، بگذارید.

سرگرد عباسی افزود: درب و پنجره ها را قبل از ترک منزل کنترل و از قفل های ایمن و استاندارد استفاده کنید و از بسته بودن درب ورودی پشت بام و کلیه درب های داخلی ساختمان اطمینان کامل حاصل کنید.

وی ادامه داد:‌ از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در محل هایی که سارقان به سهولت به آنها دسترسی پیدا می کنند خودداری کرده و در صورت نگهداری این اشیاء‌ در منزل از گاوصندوق هایی که از استحکام لازم برخوردار است و داخل دیوار تعبیه و قابل جابجایی نمی باشند، استفاده کنید.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا هنگام خروج از منزل از چراغ های تایمردار که در زمان های متغیر خاموش و روشن می شود، استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: هنگام ورود به منزل در صورت مواجه شدن با صحنه سرقت ضمن حفظ خونسردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته تا اقدامات تخصصی توسط پلیس انجام شود .


 

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا یزد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا یزد انتظامی پلیس راهور ناجا یزد انتظامی جانشین فرمانده انتظامی استان فرمانده انتظامی استان یزد فرمانده انتظامی استان فرمانده انتظامی شهرستان عباسعلی بهدانی فرد شهروندان خواست پیشگیری از سرقت ماموران پلیس دستور کار پلیس آگاهی مواد مخدر هزار لیتر قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند