Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم رئال مادرید از هت تریک برابر سلتاویگو بسیار خوشحال است و به ستایش از وینیسیوس پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ان اسپورت، کریم بنزما ستاره رئال مادرید در دیدار برابر سلتاویگو بود.

مهاجم باتجربه رئالی ها در این بازی هت تریک کرد تا تیم با نتیجه 5 بر دو به پیروزی دست پیدا کند.

بنزما بعد از بازی گفت: شب استثنایی برای ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران به ورزشگاه بازگشته اند و باید از این فضا لذت برد.هواداران سهم بسزایی در رقم خوردن این پیروزی داشتند. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما حمایت تماشاگران باعث شد تا در نیمه دوم بهتر بازی کنیم.

او ادامه داد: مدتها بود که نبود هواداران را به شدت احساس می کردیم و خوشبختانه امشب چنین فضایی را تجربه کردیم. بسیار خوشحالم چرا که توانستم در این بازی هت تریک کنم تا در رقم خوردن پیروزی نقش داشته باشم.

بنزما درباره وینیسیوس گفت: با او کارها آسان می شود. او یک جوان ممتاز است و از همبازی شدن با او خوشحال هستم. من زیاد با وینیسیوس صحبت می کنم. او یک پدیده است و نشان داد که شایستگی حضور در رئال را دارد.

این بازیکن باتجربه فرانسوی درباره گلزنی هموطنش کاماوینگا در نخستین حضور با پیراهن رئال گفت: او بازیکن جوانی است که می تواند کمک زیادی به رئال کند. قطعا این گل کمک زیادی به کاماوینگا در ادامه خواهد کرد.

بنزما در پایان در واکنش به تشویق مودریچ توسط تماشاگران رئال گفت: چه می توانم درباره مودریچ بگویم؟ او بهترین در پست خود است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریم بنزما هت تریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!