Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:32:25 GMT

سرپرست بهزیستی شهرستان جعفرآباد قم معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۳۷۸۴

سرپرست بهزیستی شهرستان جعفرآباد قم معرفی شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی بهزیستی قم در این آیین که درسالن اجتماعات فرمانداری جعفرآباد و با حضور مهدی پهلوانی ستوده مدیرکل بهزیستی قم، ذبیح‌الله عبداللهی سرپرست فرمانداری و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، مدیرکل بهزیستی قم با اشاره به‌پیشقدمی بهزیستی در راه‌اندازی اداره‌های تابعه درشهرستان‌های جدید استان، عمل به‌ فرمان رهبر معظم انقلاب درخصوص گسترش خدمات بهزیستی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تمام نقاط را اولویت کار سازمان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی پهلوانی ستوده افزود: درهمین راستا بعد از راه‌اندازی و انتصاب سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کهک، افتخار داریم، درخدمت مسئولان و مردم شهرستان جعفرآباد جهت معرفی سرپرست بهزیستی این شهرستان باشیم.

 مدیرکل بهزیستی قم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه هدف بهزیستی در شهرستان جدید جعفرآباد خاطرنشان کرد: درحال حاضر حدود ۴۰۰ پرونده توانبخشی و اجتماعی در مرکز مثبت زندگی جعفریه فعال است و از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند و یک مرکز اقامتی معتادان در بخش و ۲ مرکز نیز درجاده قم - جعفریه به‌ارائه خدمات درمان اعتیاد مشغول هستند و به‌زودی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ شهرستان هم فعال خواهد شد.

وی با اشاره به‌نیاز شهرستان به‌مراکز توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی و تلاش درجهت کاهش تردد مردم به‌قم جهت گرفتن خدمات، اتخاذ تدابیر لازم جهت تامین زیرساخت های خدماتی بهزیستی شامل تامین زمین، احداث ساختمان های مورد نیاز جهت تاسیس اداره بهزیستی شهرستان، مراکز مثبت زندگی، مراکز شبانه روزی اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری و تامین نیروی انسانی مورد نیاز را مورد تاکید قرارداد و از مسئولان استان و شهرستان در این خصوص درخواست کمک و مساعدت نمود.

درپایان این آیین محمد رضا قوی به‌عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جعفرآباد معرفی شد.

شهر جعفرآباد با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم با جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار تَن با ۲ گویش فارسی‌وترکی قرار دارد.

برچسب‌ها جعفرآباد قم سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جعفرآباد قم سازمان بهزیستی کشور جعفرآباد قم سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی