Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:04:30 GMT

۴۰ بسته غذایی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۴۱۲۳

۴۰ بسته غذایی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین ذاکریان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: هلال احمر با استفاده از توان خیرین و نیکوکاران و با هدف کاهش آلام نیازمندان نسبت به تأمین بخشی از معیشت هموطنان متأثر از ویروس کرونا اقدام کرده است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ۴۰ بسته غذایی توسط خانه هلال مؤسسه مهر قائم والا بین نیازمندان شهرستان بیرجند، افزود: حدود ۱۲ میلیون تومان اعتبار جهت تأمین این بسته‌ها هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند ادامه داد: همچنین توسط این خانه هلال ۴ رأس گوسفند به ارزش ۸ میلیون تومان ذبح و بین ۶۰ خانوار نیازمند شهرستان توزیع شد.

ذاکریان با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاری‌گر هلال‌احمر برای کمک به نیازمندان هستند، خاطرنشان کرد: این جمعیت و خانه‌های هلال واقع در روستاهای شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست و خیر برای کاهش آلام محرومان است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: بیرجند گوسفند جمعیت هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود راه خود را گم کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی بیان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از ۴ ساعت عملیات جستجو دو کوهنورد گمشده که به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و آنها را به پایین کوه و محل امن منتقل کردند.

کد خبر 6097550

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد