Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهرام عین اللهی روز دوشنبه در حاشیه آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی «فخرا» تصریح کرد:????برای ما افتخار بزرگی است که مقام معظم رهبری از واکسن ایرانی استفاده کردند.

فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالن ولایت ورزشگاه ساصد(سازمان صنایع دفاع) با تزریق به سردار دکتر اله ورن رییس اداره کل بهداشت، امداد و درمان وزارت دفاع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاز سوم کارآزمایی بالینی، واکسن فخرا به ۴۰ هزار نفر از داوطلبان تزریق خواهد شد.

به گفته سردار دکتر اله ورن رییس اداره کل بهداشت، امداد و درمان وزارت دفاع، فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن فخرا پس از سه ماه به پایان خواهد رسید و به زودی با انجام بخشی از کارآزمایی فاز سه مجوز اضطراری واکسن فخرا را از سازمان غذا و دارو دریافت و واکسن های تولیدی را تحویل وزارت بهداشت خواهیم داد که وارد سبد واکسیناسیون کشور شوند.

در فاز اول کارآزمایی بالینی این واکسن که در ۲۶ اسفند ۹۹  آغاز شد، ۱۳۵ نفر واکسینه شدند؛ در فاز دوم هم که در ۸ خرداد ۱۴۰۰ انجام شد، واکسن به ۵۰۰ نفر از هموطنان تزریق شد.

در این مراسم جمعی از مدیران ارشد وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم حضور دارند.

1071 

برچسب‌ها بهرام عین اللهی واکسن کووید 19 فخرا واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهرام عین اللهی واکسن کووید 19 فخرا واکسن کرونا بهرام عین اللهی واکسن کووید 19 فخرا واکسن کرونا فاز سوم کارآزمایی بالینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی