Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن‌ علمی دانشجویی قرآن و حدیث دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی علوم قرآن و حدیث دانشگاه فردوسی مشهد، نشست نکته‌ها و نویافته‌های عاشوراپژوهی را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه دومین برنامه از سلسله نشست‌های عاشوراپژوهی انجمن است که با حضور استاد سیدمحمود طباطبائی نژاد ـ مدیر گروه سیره نگاری موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه، ساعت ۱۸ الی ۱۹، به صورت آنلاین در بستر اسکای روم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://www.skyroom.online/ch/anjomanelmi/eoo مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان

بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم با همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، دفتر نخست وزیری، وزارت اقوام و قبایل همچنین بنیاد پیامبر اعظم و شهرداری کابل برای نخستین بار در افغانستان برگزار شده است.

این نمایشگاه با شعار جامعه افغانستانی و تربیت قرآنی دایر شده است و شامل ۲۵ غرفه کتاب، آثار قرآنی، کتابت قرآن کریم و مسائل مرتبط می‌باشد.

مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، امارات و برخی کشورها همچنین فرهیختگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف در مراسم گشایش این نمایشگاه قرآنی حضور داشتند.

این نمایشگاه قرآنی برای یک هفته در قصر دارالامان کابل درحال برگزاری است.

بر اساس برنامه نمایشگاه قرآنی، قرار است همه روزه محافل بزرگی با موضوعات فرهنگی، دینی و مذهبی برگزار خواهد شد و برای کودکان نیز برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس