Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@04:23:05 GMT

4500 دستگاه خودرو عمومی در منطقه همدان گازسوز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۴۶۲۴

خبرگزاری آریا - تعداد خودروهای عمومی ناوگان حمل‌ونقل سبک منطقه همدان شامل تاکسی‌های داخل شهری، اینترنتی و وانت‌بار که با تسهیلات وزارت نفت دوگانه سوز شده‌اند، به مرز 4500 دستگاه رسید.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، مدیر این منطقه از شتاب‌گیری و اجرای بادقت و جدیت طرح بزرگ تبدیل خودروهای عمومی تک‌سوز به دوگانه‌سوز با استفاده از تسهیلات وزارت نفت در سراسر استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از ابتدای این طرح تاکنون 4 هزار و 404 دستگاه از خودروهای واجد شرایط دوگانه‌سوز شده‌اند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه در شرایط کنونی دوگانه‌سوز کردن هر خودرو نزدیک به 10 میلیون تومان هزینه دارد، تصریح کرد: این هزینه برای خودروهای عمومی تاکسی و وانت کامل رایگان بوده و تا سقف 80 درصد هزینه‌ها برای دیگر خودروهای اینترنتی را وزارت نفت تقبل کرده است.
روستایی گفت: مسئولان و کارشناسان منطقه، به‌طور مستمر از هفت کارگاه مجاز تبدیل در استان بازدید و در صورت وجود مشکلات احتمالی در روند کار، امور را بازتاب می‌دهند و تا رفع آن پیگیری خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه مصرف گاز طبیعی فشرده (CNG) در پایان مردادماه امسال، 14 میلیون و 638 هزار مترمکعب بوده است، اظهار کرد: با استفاده از فرمول جایگزین معادل مصرف سی‌ان‌جی نسبت به بنزین، در این ماه 13 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: ظرفیت بالایی در کارگاه‌های تبدیل در استان وجود دارد، اما تقاضا برای دوگانه‌سوز کردن کم است.
روستایی گفت: روال ثبت‌نام و تقاضا مانند گذشته است و متقاضیان مشمول طرح باید در سامانه اینترنتی GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و کارگاه موردنظر خود را انتخاب کنند و پس از دریافت کد رهگیری در صف انتظار قرار گیرند تا به محض اعلام، برای دوگانه‌سوز شدن خودرو خود مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه همدان دوگانه سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید