Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:32:43 GMT

برنامه هیئت‌های مذهبی همدان برای دهه اول صفر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۴۸۰۳

برنامه هیئت‌های مذهبی همدان برای دهه اول صفر اعلام شد

گروه استان‌ها ــ همزمان با آغاز دهه اول صفر هیئت‌های مذهبی همدان با برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری، همگام و هم‌نوا با بزرگ سفیران کربلا حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) پیام عاشورا را در جامعه طنین‌انداز می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، با پایان یافتن ماه محرم الحرام، هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم با برگزاری برنامه‌های عزاداری در دهه اول ماه صفر، همگام و هم نوا با بزرگ سفیران کربلا حضرت زینب کبری (ع) و امام سجاد (ع) راهی سفری غم‌بار می‌شوند تا پیام عاشورا را در جامعه طنین انداز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت خبرگزاری تسنیم برنامه‌های هیئت‌های مذهبی همدان و محافلی را که در دهه اول ماه صفر اقدام به برپایی مراسم عزاداری و ذکر اهل بیت(ع) می‌کنند، جهت دسترسی بهتر و سریع‌تر مخاطبان به تفکیک زمان و نشانی هیئت بر اساس زیر منتشر کرده است.

همپای کاروان| حضرت زینب (س) با چه ترفندی یزید و خاندان اموی را رسوا کردرویین‌تن: آرزو دارم درباره حضرت زینب (س) فیلم بسازم/ هالیوود فرهنگ عیاری‌مان را گرفت و رابین‌هودش را به ما غالب کرددرس‌هایی از حضرت زینب(س) در اسارت

لازم به ذکر است تمامی برنامه‌های عزاداری به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی برگزار شده و استفاده از ماسک نیز برای تمامی افراد شرکت کننده الزامی است.

 

انتهای پیام/742/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت های مذهبی حضرت زینب دهه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • قدردانی سردار رادان از مجلس