Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان در خصوص شرایط آمادگی خود اظهار داشت: پس از المپیک به یک ریکاوری احتیاج داشتم و الان کاملا در خدمت تیم ملی هستم و برای رقابت‌های جهانی آماده می‌شوم. باید روز به روز تلاش کنم تا به هدفم برسم و حقم را در صربستان بگیرم.

وی افزود: هر برنامه‌ای کادرفنی بدهد مطابق همان تمرین می‌کنیم و ای کاش قبل از جهانی یک اردوی مشترک و تورنمنت خوب داشتیم؛ اما متاسفانه فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المپین بوکس ایران درباره شانس کسب مدال جهانی گفت: کسب مدال جهانی کار هرکسی نیست و دوره گذشته تا مرز تاریخ‌سازی پیش رفتم؛ اما این بار باید به مدال برسم چون ما بوکسورها قشر مظلوم جامعه ورزش هستیم و باید با کسب مدال و تاریخ‌سازی دیده شویم.

دارنده مدال برنز آسیا تصریح کرد: برای کسب مدال جهانی هزار و یک اتفاق باید دست به دست هم دهد که ما فقط تمرین می‌کنیم؛ اما من به این مسائل فکر نمی‌کنم و فقط روی هدفم تمرکز کرده‌ام.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: باید از تلاس‌های کادرفنی تشکر کنم که اجازه نمی‌دهد تمرکز ما به هم بخورد اما اگر هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی است باید چندین تورنمنت و اردوی مشترک پشت سر بگذاریم؛ اما چاره‌ای نیست به جز اینکه کادرفنی از میدان جهانی به عنوان بازی تدارکاتی استفاده کند.

  بیشتر بخوانید: استکی: مشخص نیست با چند بوکسور به جهانی می‌رویم/ روزبهانی بسیار حرفه‌ای رفتار کرد

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شاهین موسوی بوکس کسب مدال جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ محمد موسوی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور دهدشت_ پاتاوه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۱۳۰ تخته پتو و ۲۰ تخته رو فرشی قاچاق کشف و ضبط کردند.
موسوی اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌هایی کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد گفت: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است.
موسوی افزود: افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا نمایند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد