Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار سه‌شنبه شب  پرسپولیس با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هرچند نباید حریف را دست کم گرفت و این طرز تفکر می‌تواند خطرناک باشد اما بدون تعارف و اغراق می‌گویم استقلال تاجیکستان حریف تدارکاتی مناسبی برای  پرسپولیس است تا این تیم در مرحله بعدی بتواند بهتر و هماهنگ‌تر بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی  پرسپولیس این است که بازیکنانش جدید هستند و هنوز بازی تدارکاتی مناسبی نداشته است.

وی در مورد اینکه اما استقلال تاجیکستان الهلال را ۴ بر ۲ شکست داده گفت: فوتبال ما فرق دارد کیفیت بازیکنان ما بسیار بالاتر از تیم‌های دیگر است تنها مشکلی که فوتبال ما دارد زیرساخت‌ها و امکانات و قراردادهای مالی است. نباید زیاد به استقلال تاجیکستان پر و بال بدهیم.  پرسپولیس می‌تواند این تیم را شکست بدهد و به مرحله بعدی صعود کند البته همانطور که گفتم مشکل اصلی  پرسپولیس نداشتن بازی تدارکاتی است. ما در فصل گذشته نیز با وجود شرایط سختی که  پرسپولیس داشت به فینال آسیا رسید و اگر بدشانسی نمی‌آوردیم قهرمان می‌شدیم اما در فینال گل‌های بدی خوردیم. 

پنجعلی در مورد جلسه‌ای که قرار بود با وزیر ورزش برگزار کند، اظهار داشت: قرار بود من و علی پروین به دیدار وزیر ورزش برویم و این جلسه هماهنگ شده بود اما علی پروین کمی ناخوش‌‌احوال بود و این جلسه به زمان دیگری موکول شد. به هر حال به عقیده من باید در فوتبال ما تفکر حرفه‌ای حاکم شود تا باشگاه‌ها واقعاً به درآمدزایی برسند. باشگاه‌ها باید به معنای واقعی به بخش خصوصی واگذار شوند و پیشکسوتان و خاک خوردهای فوتبال با کمک مردم و هواداران تیم‌ها را اداره کنند در غیر این صورت شرایط فوتبال ما درست نمی‌شود.

وی تأکید کرد: در کجای دنیا دولت در فوتبال تیم‌داری می‌کند؟ در کشور ما باشگاه‌هایی که ادعای حرفه‌ای‌گری دارند در واقع از جیب مردم خرج می‌کنند و به تشکیلات صنعتی مملکت چسبیده‌اند. آیا مردم گرفتار در این شرایط سخت اقتصادی راضی هستند که پول فوتبال را از جیب‌شان بدهند؟ فلان تیم به فلان کارخانه وصل است و ابایی هم برای خرج کردن ندارد در حالیکه باید برای پول درآوردن در فوتبال زحمت کشید. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تاجیکستان فوتبال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس