Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@23:43:34 GMT

هوای اصفهان بر مدار آلودگی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۴۸۸۹

هوای اصفهان بر مدار آلودگی

هوای کلانشهر اصفهان با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _دوشنبه ۲۲ شهریورماه _ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان پروین و احمدآباد به ترتیب روی شاخص ۱۵۴ و ۱۷۵ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم قرار دارد و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه خرازی روی شاخص ۱۵۲ و در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه باهنر بر روی شاخص ۱۵۲و در وضعیت ناسالم برای عموم است، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه رودکی و استانداری به ترتیب روی شاخص ۱۳۱ و ۱۲۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر و سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۷۵ در وضعیت سالم قرار دارد و فعال نیست، دستگاه سنجش کیفیت هوای مبارکه بر روی شاخص ۷۵ و در وضعیت سالم است.

همچنین شاخص کیفی هوا در محدوده رهنان بر روی شاخص ۹۶ و در وضعیت سالم قرار دارد و اکنون دستگاه سنجش کیفی هوا در ایستگاه میدان انقلاب و فرشادی به ترتیب بر روی شاخص ۱۰۵ و ۱۳۷ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 521641

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کیفیت هوا سامانه ملی پایش کیفیت هوا شاخص کیفیت هوای اصفهان شاخص کیفیت هوای امروز اصفهان کنترل کیفیت هوا کیفیت هوای اصفهان کیفیت هوا اصفهان کاهش کیفیت هوا هوای ناسالم هوای پاک هوای ناسالم برای گروه های حساس هوای ناسالم برای عموم وضعیت هوای اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناسالم برای گروه های حساس دستگاه سنجش کیفیت هوا وضعیت ناسالم ناسالم برای عموم دستگاه سنجش کیفی هوا در ایستگاه شاخص کیفی هوا کیفیت هوا بر روی شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون هوای پایتخت با شاخص ۹۵ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

در ۲۴ گذشته هم میانگین شاخص کیفیت هوا بر عدد ۸۱ قرار داشته و کیفیت هوای پایتخت قابل قبول بوده است.

وضعیت کیفیت هوای مناطق مختلف شهر تهران:

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.
از ابتدای سال جاری تا به امروز در تهران ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول به ثبت رسیده است.

وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران:

کد خبر 847199 منبع: فارس برچسب‌ها آلودگی هوا خبر مهم تهران

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق