Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی بازگشت مقتدرانه و غرورآفرین «ناوگروه 75» نیروی دریایی ارتش از ماموریت دریانوردی در اقیانوس اطلس را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، بازگشت مقتدرانه و غرورآفرین «ناوگروه 75» نیروی دریایی ارتش از ماموریت دریانوردی در اقیانوس اطلس را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام به این شرح است:
برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام
با احترام بازگشت مقتدرانه و غرورآفرین ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ماموریت سترگ دریانوردی در پهنه اقیانوس اطلس را خدمت جنابعالی و آحاد ارتشیان و به ویژه دریادلان نیروی دریایی ارتش و پرسنل ناوگروه تبریک عرض می‌نمایم.
بار دیگر به همت کارکنان خستگی‌ناپذیر و دریادل و غیور آن نیرو حماسه‌ای پیشاپیش چشم دشمنان ایران اسلامی در عرصه دریا‌های دوردست خلق شد که باعث تحسین دوست و دشمن و موجب مسرت، ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا و مردم قدرشناس ایران اسلامی شد.
از خداوند سبحان توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران صدیق و متعهد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جان بر کفان در نیروی راهبردی ارتش را در ظل عنایات حضرت، ولی عصر امام زمان (عج) و در پرتو رهبری حکیمانه و مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسالت می‌نمایم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش بازگشت مقتدرانه ناوگروه 75

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است