Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:15:04 GMT

برنامه‌ریزی برای اجرای طرح حمایت از دانشجویان مادر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۵۲۴۱

برنامه‌ریزی برای اجرای طرح حمایت از دانشجویان مادر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست مشترک معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، نفیسه فیاض بخش مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده، عصمت سوادی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بررسی طرح حمایت از دانشجویان مادر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی در این نشست گفت: هر کدام از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور که دارای امکانات و زیرساخت های لازم طرح حمایت از دانشجویان مادر از قبیل مهدکودک، پارکینگ، سلف یا رستوران و ... هستند، می توانند در وب سایت واحد دانشگاهی خود، توضیحات و فرم درخواست طرح مذکور را درج کنند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: ارتقاء نقش مادران، برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی تربیتی مادران و نقش آفرینی آنان در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی از جمله برنامه های محوری طرح حمایت از دانشجویان مادر است.

وی بر ضرورت انطباق واحدهای درسی با نیازهای تربیتی خانواده و کودکان تأکید کرد و افزود: واحدهای دانشگاهی برای این دسته از دانشجویان می‌توانند با هماهنگی با معاونت های موضوعی، دروس عمومی مرتبط را به صورت انتخابی ارائه کنند. همچنین واحدهای مجری طرح می توانند دوره های کوتاه مدت کودک یاری، تربیت کودک و ... را برنامه ریزی و ارائه دهند.

در ادامه این جلسه دکتر فیاض بخش مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده اظهار داشت: طرح حامی مادران از سوی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی برای واحدهای حامی مادر با توجه به اهمیت حمایت از مادران علاقه مند به ادامه تحصیل تهیه و در هیات رئیسه دانشگاه مصوب شده است.

کد خبر 5303517 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: معصومه طباطبايي دانشگاه آزاد اسلامی مادر مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری واکسیناسیون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشجویان دانشگاه تهران ویروس کرونا سازمان سنجش آموزش پزشکی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی امور زنان و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد