Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی تصمیمات یک طرفه عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی باعث شده تا برخی از اعضای کمیته فنی نسبت به این موضوع انتقاد و گلایه کنند.

ماجرا از این قرار است که روز شنبه در نشست کمیته فنی برای اعزام ۲ ورزشکار جوان به کمپ اتریش که هر ساله با کمک فدراسیون جهانی اسکی انجام می‌شود، توافقاتی حاصل شد و اعضای حاضر در جلسه آن را مصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم بر این شد ورزشکارانی که در گروه سنی جوانان ۲ هستند به این کمپ اعزام شوند اما درست یک روز بعد از مصوبه، رئیس فدراسیون اسکی تصمیم دیگری اتخاذ و اعلام کرد ۲ ورزشکار جوان گروه سنی یک در این کمپ شرکت خواهند کرد.

وتو کردن تصمیم کمیته فنی که شامل نایب رئیس بانوان، کمیته فنی، کارشناسان خبره و ... می‌شود برای اعضا خوشایند نبود.

صادق کلهر کارشناس خبره فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با فارس، درباره تغییر نظر رئیس فدراسیون در خصوص اعزام دو ورزشکار به کمپ اتریش عنوان کرد: این تصمیم گرفته شده درست یا نادرست موضوعی است که اعضا به آن رای دادند اما نمی‌دانم چه اتفاقی در طول یک شب رخ داد که روی نظر رئیس فدراسیون تاثیر گذاشت.

وی افزود: اگر نظریان می‌خواست نظر خود را اعمال کند می‌توانست همان روز بگوید یا درخواست جلسه فوری بگذارد. او نمی‌تواند بدون مصوبه این تصمیمات را بگیرد. هفته پیش هم در خصوص اعزام ورزشکاران چمن چنین اتفاقی رخ داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی اسکی رئیس فدراسیون فدراسیون اسکی کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها