Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، سید آبرادات ‏مصلایی با بیان این خبر اظهار داشت: این مجوزها در زمینه تولید انواع دانه‌های روغنی گیاهی، بسته‌بندی خشکبار، خوراک آماده دام و طیور و انبار ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات کشاورزی صادر شده است.

وی اضافه کرد: برای تأسیس این واحدهای تولیدی با ‏مجموع ظرفیت تولید، فرآوری و بسته‌بندی ۳۵۳ ‏هزار تن انواع محصولات کشاورزی، بالغ بر ۲ هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال سرمایه ثابت جذب ‏خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصلایی با بیان اینکه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی با ایجاد ارتباط مؤثر ‏بین دو بخش کشاورزی و صنعت، زمینه مناسبی جهت توسعه پایدار و ایجاد اشتغال ‏مواد فراهم می‌آورد، تصریح کرد: با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال ‏مستقیم برای ۲۱۳ نفر فراهم خواهد شد.‏

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین به بهره‌برداری از یک واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی در زمینه تولید خوراک آماده دام و طیور با ظرفیت ۱۵ هزار تن در سال و با توان جذب ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن مواد خام کشاورزی و اشتغالزایی ۱۵ نفر به صورت مستقیم، طی همین بازه زمانی صادر شده است.

گفتنی است؛ در سال گذشته ۱۱ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش ‏کشاورزی ‏با ‏ظرفیت تولید، فرآوری و بسته بندی ۷۸ هزار تن انواع مواد غذایی و محصولات ‏کشاورزی فرآوری شده و با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰۳ میلیارد ریال ‏به بهره‌برداری ‏رسیدند و زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۳۱۰ نفر و جذب ماده خام کشاورزی ‏به ظرفیت بیش از ۸۳ هزار تن در استان فراهم گردید.‏

کد خبر 5303567

منبع: مهر

کلیدواژه: صنایع تبدیلی کشاورزی جهاد کشاورزی قزوین پروانه بهره برداری صنعتی ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه زلزله عکس استانها اربعین حسینی ایلام بهره برداری هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۴ طرح آبرسانی در بخش ناغان با بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد، گفت: طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.

وی افزود: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.

بیشتر بخوانید

اجرای ۱۵ طرح کلان سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

برزگر اضافه کرد: بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.

تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.

همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار