Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱، جردن باروفس و جیدن کاکس در اوزان غیر المپیکی ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم ملی‌پوش شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با فراخوان فدراسیون کشتی آمریکا، مدال‌آوران کشتی آزاد این کشور در بازی‌های المپیک در صورت تمایل بدون انتخابی راهی مسابقات جهانی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تصمیم اخیر گیبل اسیتوسون برای حضور در کشتی کج، با ابراز تمایل 4 مدال‌آور دیگر المپیکی این کشور برای حضور در جهانی نروژ، طی روزهای گذشته مسابقه انتخابی کشتی آزاد آمریکا در 6 وزن به انجام رسید. مسابقه فینال دو برد از سه مسابقه در نظر گرفته شده بود

به این ترتیب در وزن 61 کیلوگرم دیتون فیکس ملی‌پوش شد. یانی دیاکومهالیس در مبارزه‌ای که به کشتی سوم کشیده شد، به دوبنده وزن 65 کیلوگرم آمریکا در نروژ رسید. جیمز گرین با دو پیروزی مقابل رایان دیکن ملی پوش 70 کیلوگرم شد.

در وزن 79 کیلوگرم، درحالیکه جردن باروفس با معاف شدن کایل داک از حضور در انتخابی 74 کیلوگرم به واسطه کسب مدال برنز المپیک، تنها در وزن بالاتر شانس ملی‌پوش شدن داشت، کشتی اول فینال را 10 بر 5 از سد درینکر برد. او با زیرکی و تجربه درحالیکه در آستانه ضربه شدن بود، با زیردوخم خودش را نجات داد و در نهایت حریف جوانش را شکست داد. او در کشتی دوم هم به پیروزی رسید و لنگان لنگان و با مصدومیت سالن را ترک کرد اما برای دهمین بار ملی‌پوش 79 کیلوگرم امریکا شد.

در وزن 92 کیلوگرم جیدن کاکس که به خاطر دیر رسیدن به سالن وزن کشی، حضور در المپیک را در وزن 97 کیلوگرم از دست داده بود کالین مور را دو بار در فینال شکست داد تا راهی جهانی نروژ شود.

در وزن 125 کیلوگرم نیز در غیاب استیوسون، قهرمان المپیک آمریکایی‌ها، این نیک دیاکوفسکی بود که با برتری مقابل میسون پاریس ملی‌پوش سنگین وزن این کشور شد.

دیدار سفیر نروژ در ایران با رئیس فدراسیون کشتی

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک کشتی المپیک کشتی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان