Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد، اکثریت جمهوریخواهان معتقدند دونالد ترامپ باید رهبر حزب جمهوریخواه باشد اما آنها درخصوص اینکه آیا این رئیس جمهور سابق آمریکا یک نامزد قدرتمند در صورت تصمیم گرفتن برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خواهد بود، دچار دودستگی هستند.

به نقل از پایگاه هیل، این نظرسنجی انجام شده از سوی سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان.ان و اس.اس.آر.اس دریافت که ۶۳ درصد جمهوریخواهان و مستقلهای متمایل به جمهوریخواهان فکر می‌کنند دونالد ترامپ باید رهبر حزب جمهوریخواه باشد و ۳۷ درصد نیز می‌گویند او نباید رهبر این حزب باشد.

همچنین در قبال این سوال که جمهوریخواهان در صورت نامزدی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ شانس بیشتری در تصاحب کاخ سفید دارند یا در صورت مطرح شدن یک کاندیدای دیگر یک دودستگی مشاهده شد.

۵۱ درصد از پاسخگویان گفتند حزب جمهوریخواه با نامزدی دونالد ترامپ شانس بیشتری در بردن ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ خواهد داشت در حالی که در مقام مقایسه ۴۹ درصد جمهوریخواهان گفتند این حزب در صورت داشتن نامزد دیگری شانس بیشتر برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال دارد.

همچنین این جمهوریخواهان با اختلاف ۲.۸ درصدی نسبت به اینکه ترامپ در صورت تصمیم گرفتن برای شرکت در انتخابات بعدی یک نامزد قدرتمند خواهد بود در بن بست قرار داشتند.

این ارقام جدید تفاوتی فاحش با ارقام یک نظرسنجی انجام شده در سال ۲۰۱۹ دارد؛ نظرسنجی که دریافت جمهوریخواهان اطمینان قاطعی نسبت به قدرت ترامپ به عنوان نامزد ریاست جمهوری دارند.

در نظرسنجی مارس ۲۰۱۹، ۷۱ درصد از پاسخگویان گفتند جمهوریخواهان با نامزدی ترامپ برای ریاست جمهوری شانس بیشتری در بردن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دارند در حالی که تنها ۱۷ درصد گفتند که جمهوریخواهان  با نامزدی کس دیگری شانس بیشتری برای بردن در این انتخابات دارند. شش درصد از پاسخگویان نیز گزینه نظری ندارم را انتخاب کرده بودند.

نظرسنجی اخیر سی.ان.ان نشان داد که حمایت از ترامپ توزیع برابری در میان گروه های جمعیتی ندارد.

۶۹ درصد از جمهوریخواهان بدون مدرک کالج گفتند این رئیس جمهور سابق باید حزب را رهبری کند در حالی که در مقام مقایسه ۴۹ درصد از پاسخگویان دارای مدرک کالج چنین نظری داشتند.

۷۲ درصد ازمحاظه کاران شرکت کننده در این نظرسنجی گفتند که ترامپ باید رهبر حزب جمهوریخواه باشد در حالی که ۴۹ درصد از گروه کوچکتر میانه روهای این حزب چنین نظری داشتند.

آمار این حمایت در میان کسانی که خودشان را به عنوان جمهوریخواه معرفی کردند و همینطور کسانی که خودشان را مستقل متمایل به جمهوریخواه معرفی کردند نیز ۷۱ به ۵۱ درصد بود.

این نظرسنجی با پرسش از ۲۱۱۹ فرد در بازه زمانی ۳ اوت تا ۷ سپتامبر برگزار شده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: درصد از پاسخگویان حزب جمهوریخواه ریاست جمهوری شانس بیشتری باید رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا