Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از میهمان‌نوازی و استقبال خوب مردم و باشگاه استقلال تاجیکستان تشکر می‌کنم. در این مدت ایرانی‌های مقیم تاجیکستان نیز ما را مورد محبت قرار دادند. مشترکات فرهنگی زیادی بین دو کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی اینجا هستیم احساس نمی‌کنیم در کشوری غریب هستیم. از قدیم نزدیکی فرهنگی بین دو کشور وجود داشته است و امیدوارم روابط خوبی که بین ایران و تاجیکستان وجود دارد، قوی‌تر و محکم‌تر شود.

وی افزود: می‌دانیم در چه مرحله حساسی قرار داریم و باید مقابل تیمی جوان و پُرتلاش بازی کنیم. برای رسیدن به این مرحله بازی‌های خوبی انجام دادیم و زحمت زیادی کشیدیم. دوست نداریم راحت از این مرحله کنار برویم. قطعاً برای مبارزه و جنگیدن و اینکه بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم وارد زمین خواهیم شد. فکر می‌کنم تجربه خوب بازیکنان‌مان از دوره‌های قبل برگ برنده ما خواهد بود. این تجربه خیلی می‌تواند به کمک ما بیاید. ما تیم خوبی داشته و ایمان و اعتقاد کامل به تیم‌مان داریم. می‌دانیم بچه‌ها همیشه مرد روزهای سخت هستند و امیدوارم که فردا هم یکی از روزهای خوب ما رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاران تاجیکستانی در مورد شرایط این تیم توضیح داد: بیشتر از دو سال است که پرسپولیس به‌عنوان تیم میزبان بازی نکرده است. نزدیک به ۹۰۰ روز و نزدیک به سه سال است که به خاطر وضعیتی که وجود دارد و بحث تحریم‌ها و ویروس کرونا، خارج از خانه بازی می‌کنیم. این شرایط، کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. با توجه به اینکه پرسپولیس پُرهوادارترین تیم آسیاست قطعاً نبود هواداران بیشترین ضربه را به ما می‌زند، اما در هر صورت ما پرسپولیس هستیم و همیشه برای بردن و افتخار به خاطر هواداران جنگیدیم و تا آخرین نفس هر کاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم. بازیکنان هم انصافاً در چند سال گذشته نشان دادند چقدر تفکرات بزرگ، انگیزه بالا و اراده قوی دارند و توانستند مشکلات را برطرف کنند.

گل‌محمدی در مورد شناختش از تیم استقلال تاجیکستان تصریح کرد: شناخت ما این تیم برمی‌گردد به فیلم بازی‌های‌شان در لیگ قهرمانان آسیا. متأسفانه بازی‌های اخیر این تیم از تلویزیون پخش نمی‌شد، حالا نمی‌دانم در مورد دلیلش چه بگویم! ما فقط از مرحله گروهی تیم استقلال فیلم داریم و آنالیز کردیم، اما همانطور که گفتم تیم جوان و باانگیزه‌ای هستند. آنها خیلی خوب هم دفاع می‌کنند و قطعاً بازی راحتی نخواهیم داشت.

وی درباره حضورش در تاجیکستان و اینکه برای چندمین بار مقابل تیمی از این کشور بازی خواهند کرد، گفت: اولاً که خیلی خوشحالم در تاجیکستان هستم و همانطور که گفتم اصلاً اینجا احساس غریبی نداریم. روح و هدف ورزش دوستی بین ملت‌ها و دولت‌ها و ایجاد رفاقت است. همیشه این شعار ورزش بوده است. فردا هم یکی از همین رویدادهای ورزشی است. احترام زیادی برای تیم حریف قائل هستیم، خصوصاً به خاطر هم‌زبان بودن. همه ما می‌دانیم زبان فارسی یکی از زبان‌های شیرین دنیاست و ما باید به زبان‌مان افتخار کنیم. فردا می‌تواند جشن خوبی برای دوستی بین کشورها باشد. همه ما برای اولین بار است که مقابل تیمی از کشور تاجیکستان بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه راجع به تیم استقلال تاجیکستان خاطر نشان کرد: تیمی که خوب دفاع می‌کند قطعاً برای ضدحمله برنامه دارد. طبق شناختی که ما داریم تیم استقلال با سرعت ضدحمله می‌زند و بازیکنان خیلی خطرناکی دارد. همه این موضوعات را آنالیز کردیم و هم از قدرت خط حمله و هم قدرت دفاع تیمی‌شان اطلاع داریم. به هر حال راهکارهای باز کردن دفاع این تیم و مهار مهاجمان‌شان را تمرین کردیم و امیدواریم فردا آنها را اجرا کنیم. بیشتر بخوانید: حضور تماشاگران در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی استقلال تاجیکستان تیم استقلال مقابل تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز صفحه اینستاگرامی برهان مبین، سامانه بلیت‌فروشی، در یک استوری اعلام کرد که علت تاخیر در شروع بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس - سپاهان، عدم ارسال نامه باشگاه پرسپولیس بوده است.

باشگاه پرسپولیس نیز در یک اطلاعیه خطاب به هوادارانش نوشت: به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به‌زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

دیگر خبرها

  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست