Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود فشار و درخواست طالبان برای بازگشت خلبانان فراری افغانستان از ازبکستان، شماری از این خلبانان ازبکستان را به مقصد امارات متحده عربی ترک کردند.

به گزارش رکنا، که یک گروه از آنها بر اساس توافق مقام‌های آمریکایی، ازبکستان را ترک کرده‌ و به امارات متحده عربی رفته‌اند.

پیش از این،‌ روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال گزارش داده بود که این خلبانان قرار است ابتدا به دوحه، پایتخت قطر بروند و از آنجا در کشور سوم اسکان خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرنوشت عجیب ۵۸۵ خلبان افغانی و خانوادهایشان پس از طالبان

 روز ۱۵ آگوست تنها چند ساعت پیش از ورود طالبان به کابل، حدود ۵۸۵ پرسنل نظامی افغانستان همراه با اعضای خانواده هایشان توسط ۲۲هواپیمای نظامی و ۲۴ هیلکوپتر از میدان هوایی کابل به ازبکستان رفتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا طالبان افغانستان اخبار حوادث طالبان خلبان افغانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس های مریم مومن مریم مومن قیمت الهام حمیدی الهام حمیدی اینستاگرام متین ستوده تتلو امیر تتلو بهنوش بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

دیگر خبرها

  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند