Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: باتوجه به ظرفیت‌هایی که در جهاد دانشگاهی استان وجود دارد می‌تواند با کمک بسیج علمی - پژوهشی، به توسعه استان و خدمت‌رسانی به جامعه گام بردارد.

جلال الدین صادقی، امروز 22 شهریور ماه در نشستی با سرهنگ علی فرخنده، مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی که در جهاددانشگاهی برگزار شد، با تاکید بر جایگاه مهم بسیج، بر استفاده از ظرفیت این نهاد و تعامل و توسعه فعالیت‌های بسیج با جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اشتغال اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت‌هایی که در جهاد دانشگاهی استان وجود دارد می‌تواند با کمک بسیج علمی - پژوهشی، به توسعه استان و خدمت‌رسانی به جامعه گام بردارد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه این نهاد از روز اول با مأموریت فرهنگی به منظور توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی تشکیل شده است، گفت: همواره تلاش شده است تا بر اساس اهداف نظام و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

وی یکی از نیازهای امروز جامعه را توسعه مباحث علمی و پژوهشی برشمرد و گفت: هم‌افزایی موثر توانمندی و شایستگی‌های سازمان بسیج و جهاددانشگاهی تاثیر بسزایی در توسعه فعالیت‌های هر دو نهاد خواهد گذاشت.

سرهنگ علی فرخنده، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار خواستار هم‌افزایی بیشتر نهادها و مجموعه‌های علمی برای رشد و توسعه شد و گفت: در سازمان علمی پژوهشی سپاه این آمادگی را داریم که متناسب با توانمندی ها و ظرفیت های بسیج و جهاددانشگاهی همکاری‌ متقابل داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در عرصه علم و پژوهش باید با نگاه جهادی و انقلابی ورود کرد، بیان کرد: علمی که تعریف می‌شود باید تربیت محور، پژوهش محور و حرفه محور باشد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مراکز علمی پژوهشی استان می‌توانند در مجموعه‌ای به نام  قرارگاه جهاد علمی فعالیت‌های علمی و پژوهشی متناسب با مزیت های استان انجام دهند، یادآور شد: این قرارگاه زمینه هم افزایی بیش از پیش دستگاه هایی اجرایی را فراهم می‌آورد.

وی بر آمادگی بسیج علمی پژوهشی برای گسترش فعالیت‌های مشترک و همکاری دوجانبه این دو نهاد انقلابی در استان تاکید کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی بسيج جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی سازمان بسیج بسیج علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر جمعه در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای ۴۰ هزار دانشجو در سطح دانشگاه‌های استان است که ۱۴ هزار دانشجو از این تعداد متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حوزه کار علمی نیاز به کارهای جدیدی است، افزود: باید هم در زمینه مسائل علمی و اعضای علمی جوان که می‌خواهند وارد عرصه شوند یک کار جدید شکل گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: عمده دانشجویان دانشگاه‌های استان مربوط به دانشگاه آزاد و پیام نور است و باید کارهای پژوهشی در دانشگاه‌ها افزایش یابد.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش که دایره وسیعی دارد برای اینکه موازی کاری نشود فصلنامه‌هایی در ارتباط با امام زمان (عج) وجود دارد و کتاب‌های معتبری در این زمینه چاپ شده و باید این کارها به بدنه دانشگاه و فضای دانشجویان وارد شود.

وی بر لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مهدویت تاکید کرد و بیان داشت: کار مهدویت باید به بدنه دانشگاه تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: اگر کار و فعالیت دانشجویی و استادی است باید در زمینه درک مهدویت و معنویت آن به دانشجویان و اساتید سرایت کند و روی کارهای پژوهشی مربوط به فقه شوافع که متعلق به مناطق کردستان و جنوب کشور است، کار شود.

کد خبر 6095758

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است