Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:28:48 GMT

کشف ۵ هزار کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۶۲۱۹

کشف ۵ هزار کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در سعید آباد شهرستان شهریار می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس انبار مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهیری با بیان اینکه در بازرسی از این انبار ۵ هزار کارتن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شده و کلیه اموال کشف شده به سازمان اموال تملیکی داده شد.

ظهیری در پایان از تعامل و همکاری خوب شهروندان با پلیس قدردانی کرد و افزود: یکی از وظایف ذاتی پلیس، مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا است و پلیس با تلاش شبانه روزی و قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق لوازم آرایشی استان تهران کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد