Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: دمای امروز زاهدان حدود ۱۰ درجه سردتر از خنک‌ترین دمای ماه گذشته این شهر است.

وی افزود: حاکمیت جریانات شمالی و ریزش هوای سرد از عرض‌ها بالا و بازتابش شبانه از مهمترین دلایل کاهش دمای امروز زاهدان است که انتظار می‌رود برای دو روز آینده نیز دمای این شهر در همین محدوده‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: خنک‌ترین دمایی که تا پیش از این از ابتدای امسال تا حالا در زاهدان ثبت شده ۵.۲ درجه سلسیوس است که سوم فروردین رخ داده است.

حیدری تصریح کرد: با وجود کاهش دمای قابل توجه در زاهدان، در نواحی جنوبی استان همچنان دما‌های تابستانه در حال تکرار است به طوریکه در ۲۴ ساعت گذشته قصرقند با دمای ۴۴.۹ درجه سلسیوس دومین شهر گرم کشور شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در شبانه روز گذشته بیشینه دمای چهار شهر ایرانشهر، راسک، دلگان و نیکشهر بین ۴۱ تا ۴۳ درجه سلسیوس شد.

عضو ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی وزش باد‌های ۱۲۰ روزه مهمترین پدیده جوی استان در چهار روز پیش رو است که در شمال استان جریان دارد.

حیدری افزود: پیش بینی می‌شود در این مدت در مناطق مرکزی و جنوبی استان در بعدازظهر‌ها شاهد غبار محلی باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هواشناسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد

مرتضی صبوری ،کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

وی افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

صبوری در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات خواهیم بود  و در روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان