Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر مهرعلی حق گویان در نشست خبری که صبح دوشنبه در سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: امسال برنامه شورعاطفه ها همزمان با ایام آغاز سال تحصیلی از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهر ماه کمک‌های مردمی برای آغاز سال تحصیلی جدید را دریافت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین ادامه داد: در این راستا روز ۵ شنبه هفته جاری با یک برنامه نمادین و با استقرار یک پایگاه پویش شورعاطفه ها این فعالیت صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این موضوع که در سطح استان قزوین ۲۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار برای جذب و دریافت کمک‌های مردمی دایر گردیده، ادامه داد: این پایگاه‌ها در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های سطح استان، کمیته امداد، ادارات، مراکز درمانی، مصلی‌های نماز جمعه و… دایر می‌شوند.

حق گویان مطرح کرد: اهداف اصلی جشن عاطفه‌ها تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان کم بضاعت است با این حال از کلیه کمک‌های خیرین و مردم عزیز در تمام قالب‌ها استقبال می‌کنیم چرا که افراد تحت حمایت ما به همه جنبه‌های کمک نیاز دارند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز دانش آموزان به حضور در فضای مجاری جهت ادامه آموزش‌ها، سال گذشته تعداد ۲۵۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد و پیش بینی می‌شود امسال یک هزار دستگاه دیگر تحویل این عزیزان گردد، همچنین روز گذشته نیز تعداد ۲۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان اهدا شد.

وی ادامه داد: در مواردی نیز افرادی به ما مراجعه می‌کنند که تحت پوشش کمیته امداد نیستند ولی به صورت موردی به کمک نیاز دارند، در خصوص تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیز مواردی از این دست داشتیم که تا حد ممکن رفع نیاز به عمل آمد.

حق گویان یادآور شد: سال گذشته در پویش شور عاطفه‌ها مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی گردآوری شد و پیش بینی می‌شود امسال در این پوشش از مرز ۶ میلیارد تومان گذر کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین بیان کرد: ما از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم تا حد ممکن کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری و از طرق مختلف نظیر واریز به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ و یا کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۸*۱# و شماره تماس مهربانی به دست ما در کمیته امداد برسانند.

وی عنوان کرد: در اسستان قزوین با ۹ هزار نفر یتیم و… داریم که تعداد قابل توجهی از این فرزندان دانش آموزی هستند و مستمری آنان جوابگوی هزینه‌های تحصیل نیست و به همین علت از نیکوکاران درخواست می‌کنیم در ایام سال تحصیلی با نیت‌های خیر خود با قبول سرپرستی و یا کمک‌های ویژه این عزیزان را پوشش دهند.

کد خبر 5303653

منبع: مهر

کلیدواژه: شور عاطفه ها کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه زلزله عکس استانها اربعین حسینی ایلام کمیته امداد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر

همزمان با هفته مشاغل نمایشگاهی در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی افتتا‌ح شد. در این نمایشگاه هنرهای دانش آموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با انواع مشاغل فنی و کار و دانش در جهت انتخاب رشته صحیح برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده  - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد