Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@15:20:20 GMT

آیت‌الله رئیسی در اجلاس شانگهای شرکت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۶۶۲۳

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر این هفته آیت‌الله رئیسی برای حضور در اجلاس شانگهای، اولین سفر خارجی ایشان خواهد بود که از دو جنبه شرکت در این اجلاس و ظرفیت دوجانبه این سفر مورد اهمیت است.

خبرگزاری میزان - سعید خطیب‌زاده در نشست خبری هفتگی خود درباره حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجلاس شانگهای، اظهار داشت: سفر این هفته آقای رئیسی برای حضور در اجلاس شانگهای، اولین سفر خارجی ایشان خواهد بود که دو جنبه دارد؛ یک جنبه آن جنبه شرکت در اجلاس شانگهای است و یک جنبه آن ظرفیت دوجانبه این سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه اضافه کرد: در هر دو جنبه برنامه‌های گسترده‌ای  توسط نهاد ریاست جمهوری و همچنین توسط وزارت امور خارجه و پیگیری‌های ضروری در دوشنبه توسط سفارت ما در دست پیگیری است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در خصوص عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری‌های شانگ‌های بیان داشت: اینکه در روز برگزاری اجلاس شانگ‌های درخواست ایران بررسی می‌شود قطعاً بررسی خواهد شد و امیدواریم که این بررسی به همان نتیجه‌ای که انتظار داریم ختم شود.

 

بیشتر بخوانید: لغو روادید برای ورود به عراق در سفر‌های هوایی/ بررسی اعزام ۶۰ هزار نفر برای سفر اربعین

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اجلاس شانگهای رئیسی رئیس جمهور خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اجلاس شانگهای رئیسی رئیس جمهور خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه وزارت امور خارجه اجلاس شانگهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد