Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@12:35:08 GMT

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در رابر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۶۷۴۸

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در رابر

سرهنگ خواجه حسنی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به ورود خوب بسیجیان شهرستان در حوزه اجرای رزمایش کمک مومنانه، گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری برای اجرای رزمایش کمک مومنانه تعدادی از بسیجیان، دهیاران و پایگاه‌ها با آمارگیری کوچه به کوچه در روستا‌ها و شهرستان اقدام به شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه امسال ۵ هزار بسته معیشتی در شهرستان رابر بین نیازمندان توزیع شده است؛ تصریح کرد: ارزش این تعداد بسته ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

سرهنگ خواجه حسنی گفت: در ایام محرم نیز ۱۵ هزار پرس غذای گرم، کارت هدیه و گوشت قرمز بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر اظهار کرد: تاکنون از مجموع کمک‌های مردمی، خیران، بنیاد مستضعفین و رایزنی از چند تا کارخانه ۵ هزاربسته معیشتی در شهرستان رابر توزیع شده است.

سرهنگ خواجه حسنی پیش بینی کرد: تا پایان سال باز تعدادی بسته‌ معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج و وزارت بهداشت، گفت: این طرح برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری نیز در این شهرستان در حال اجرا است.

سرهنگ خواجه حسنی افزود: این طرح با همکاری خوب مردم توانسته در کنترل کرونا نقش اثرگذاری ایفاء کند.

او با اشاره به اینکه ۳۵ گروه در شهرستان به همراه یک بهورز، پرستار و دو نفر از بسیجیان برای شناسایی بیماران کرونایی بسیج شده اند، گفت: در طرح حاج قاسم تیم‌های مراقبتی با حضور محله به محله اقدام به شناسایی خانواده‌های دارای بیمار کرونایی کرده اند.

سرهنگ خواجه حسنی بیان کرد: بیماران کرونایی بعد از شناسایی به پایگاه‌های شهرستان رابر معرفی می‌شوند و پس از قرنطینه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های آنان داده می‌شود که برای تهیه نیازهایشان در بین مردم ورود پیدا نکنند.

او افزود: ۷ مرکز واکسیناسیون در شهرستان رابر فعال است که تاکنون ۱۷ هزار نفر در این شهرستان واکسینه شده اند.

هم اکنون شهرستان رابر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

همچنین در کنار طرح شهید سلیمانی نیز ۱۶ فقره جهیزیه و ساخت ۱۸ مسکن نیز برای محرومین و نیازمندان این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه بسته معیشتی شهرستان رابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی