Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید طیب‌زاده در گفت و گو با همشهری آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۳۲ کیوسک مطبوعاتی در شهر اراک وجود دارد که تعدادی از آن‌ها به علت کاهش فعالیت نشریات، فعال نیستند.

وی افزود: آمار دقیقی از تعداد کیوسک‌های مطبوعاتی در شهرستان‌های استان مرکزی در دست نیست چراکه در برخی شهرستان‌ها کیوسک مطبوعاتی وجود ندارد و نشریات در مغازه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که وضعیت کیوسک‌های مطبوعاتی اراک به دلیل تلاش شهرداری برای ساماندهی آنها در حال تغییر است، تصریح کرد: کیوسک‌های مطبوعاتی در اقصی نقاط شهر اراک از جمله باغ ملی، میدان دارایی، ابتدای الهیه، میدان حافظیه، میدان نماز، خیابان امام و خیابان شهید رجایی و شهید بهشتی فعال هستند.

طیب‌زاده گفت: اصلی‌ترین مشکلات دکه‌های روزنامه فروشی این است که مردم روزنامه نمی‌خوانند و فروش  روزنامه و مجله‌های مطبوعاتی در اولویت دوم کاری این دکه‌دارن قرار گرفته است و اولویت اول آن‌ها فروش سیگار، شارژ تلفن همراه و اغذیه است.

کد خبر 626315

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک