Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل کوهپایه زاده گفت: تا هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار دوز تزریق واکسن کرونا داشتیم اما با افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون، تعداد جایگاه های واکسن در مراکز فعلی و همچنین افزایش مراکز تجمیعی این ظرفیت در هفته جاری، این میزان به دو برابر خواهد رسید.

به گزارش برنا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به جذب نیروهای داوطلب و همکاری های بین بخشی برای توسعه و افزایش ساعت کاری مراکز تجمیعی واکسیناسیون، گفت: مرکز واکسیناسیون کردستان شبانه روزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه چهل و شش مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی ایران تا پایان هفته به پنجاه مرکز می رسند، افزود: پیش از این بزرگترین چالش تامین واکسن بود اما در حال حاضر کمبود نیروی انسانی آموزش دیده و همچنین فضای فیزیکی برای راه اندازی مراکز جدید چالش های پیش رو برای افزایش ظرفیت واکسیناسیون هستند اما با همکاری های بین بخشی قطعا این چالش ها هم برطرف می شوند.
 کوهپایه زاده گفت: با کمک داوطلبانه نیروی های بسیجی و مردمی، دانشجویان و داوطلبان هلال احمر، مراکز تجمیعی فعلی از روز گذشته به صورت دو شیفت تا هشت شب فعال هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین از شبانه روزی شدن مرکز واکسیناسیون کردستان خبر داد او افزود: در روزهای آینده نیز چند مرکز دیگر مانند مرکز خودرویی دژبان ارتش واقع در خیابان فاطمی، بیمارستان های تریتا و ساسان و یک بیمارستان دیگر در جنوب شهر شبانه روزی می شوند.
او با اشاره به ظرفیت شبانه روزی شدن مرکز واکسیناسیون ایران مال، گفت: مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو هم به تازگی راه اندازی شده و فعلا از ساعت ۱۴ تا ۲۰ فعال است اما به زودی شبانه روزی خواهد شد.
 کوهپایه زاده اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد واکسیناسیون روزانه از طریق نوبت دهی سامانه salamat.gov.ir  انجام می شود که اگر این میزان به صد در صد برسد، موجب تسریع در واکسیناسیون می شود.
او با بیان اینکه قرار است، زمان نویت دوم واکسن نیز از طریق همین سامانه اعلام شود، افزود: در این صورت با هدایت صحیح شهروندان علاوه بر اینکه از شلوغی مراکز کاسته خواهد شد، میزان واکسیناسیون افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون شبانه روزی علوم پزشکی نیروی انسانی ایران بیمارستان شبانه روزی علوم پزشکی واکسیناسیون هلال احمر مرکز واکسیناسیون شبانه روزی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟