Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت بالای خرید جک درب پارکینگ و پیچیدگی بازار آن برای انتخاب جک مناسب در کنار هزینه های بالای تعمیرات و خدمات جک پارکینگ ما را برآن داشت تا مقاله ای در این زمینه برای راهنمایی شما عزیزان تهیه کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گذر کنترل، نکات مهمی هنگام خرید جک درب پارکینگ وجود دارد که رعایت آن باعث می شود تا در آینده درب پارکینگ شما باعث آزار و اذیت شما نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه اینترنتی جک درب پارکینگ گذر کنترل به بررسی این نکات مهم می پردازد:
برای انتخاب جک پارکینگ، حتما باید وزن هر لنگه درب را به صورت حدودی بدانید زیرا جک های پارکینگی برای وزن های مختلف انتخاب شده اند.هر چه وزن درب بالاتر باشد باید از جکهای قوی تر استفاده شود.
عرض درب مورد بعدی است که باید در نظر گرفته شود و در انتخاب جک پارکینگ بسیار اهمیت دارد.برای درب های کوچک که عرض آنها زیر ۲ متر است میتوان از جک درب پارکینگ با کورس ۴۰۰ استفاده کرد و برای عرض های بیشتر از ۲ متر کورسهای ۵۰۰ و ۶۰۰ مناسب هستند.هرچه طول بازوی جک یا همان کورس جک پارکینگ بیشتر باشد گشتاور یا همان خاصیت اهرمی جک بیشتر می شود و جک ها درب را با قدرت بیشتری حرکت می دهند.
میزان تردد در پارکینگ نکته مهم بعدی است که باید به آن توجه شود.برای تردد های کم در حدود ۱۵ تا ۲۰ مرتبه در روز می توان از جک های پارکینگی الکترومکانیک استفاده کرد که بسیار متداول هستند و قیمت آنها هم مناسب است. این جک ها از موتور و گیربکس و میل ماردان تشکیل شده اند.
برای درب هایی که تردد آنها در روز بالا است مانند مجتمع ها و پارکینگ های بزرگ از جک های پارکینگ هیدرولیک استفاده کنید زیرا تردد این جک ها نامحدود است و در اثر بازو بسته شدن مکرر داغ نمی کند و خراب نمی شود، البته قیمت این نوع جک ها بسیار گرانتر است. این جک ها از پمپ هیدرولیک روغن هیدرولیک و جک تشکیل شده اند و نمونه ایرانی ندارند.

بهترین برندهای جک درب پارکینگ کدامند

برای انتخاب جک درب پارکینگ علاوه بر دانستن مشخصات درب مانند وزن، طول، تعداد تردد باید مشخص کنید چه مقدار هزینه ای برای خرید درنظر گرفته اید، مسلما هرچه هزینه بیشتری برای خرید جک پارکینگ انجام دهید کیفیت بالاتری بدست خواهید آورد. البته باید مراقب باشید تا جک های بی کیفیت و ارزان را بنام جک خوب و خارجی به شما ندهند.
اگرنمی خواهید زیاد هزینه کنید و تعداد واحدهایی که از پارکینگ استفاده می کنند زیاد نیست مثلا ۴ یا ۸ واحد می توان از جک های ایرانی و چینی خوب استفاده کرد مانند جک سیماران، جک یال و جک میلان.
درصورتی که می خواهید بیشتر هزینه کنید ویا تعداد واحدهای شما بیشتراز ۸ واحد است برای افزایش طول عمر جک پارکینگ از برندهای ایتالیایی استفاده کنید، مانند برندهای V۲ کالیپسو، پرتکو، لایف، نایس، BFT، فک، زومر...که در این لیست قیمت جک پارکینگی می توانید نمونه ها را بررسی نمایید.

قفل برقی برای امنیت بیشتر

جهت جلوگیری از کج شدن شفت جک پارکینگ در اثر ضربه و همچنین بالابردن امنیت و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به پارکینگ اکیداً توصیه می شود که بهمراه جک درب پارکینگ از قفل برقی استفاده شود.

سرویس و نگهداری جک درب پارکینگ

تمیز نگه داشتن جک درب پارکینگ 

همانطور که ماشین خود را تمیز می کنید بهتر است جک پارکینگ را نیز تمیز کنید. این مطلب به معنا نیست که شلنگ آب را روی جک درب پارکینگ گرفته و شروع به شستن آن کنید. در صورت شستشوی جک با آب باعث خرابی و خارج شدن جک از گارانتی خواهد شد. برای تمیز کردن جک از یک دستمال نم دار استفاده کنید. با تمیز کردن جک از پوسیده شدن و زنگ زدگی زود هنگام بدن جک جلوگیری خواهد شد و زول عمر بدنه را افزایش خواهد داد.

روغن کاری جک ها

با استفاده از گریس مرغوب و مناسب برخی از قطعات مکانیکی جک پارکینگ مانند گیربکس باید گریس کاری و سایر قطعات مانند شفت باید روغن کاری شوند. با روغن کاری عمر جک بیشتر شده و از به صدا افتادن آن جلوگیری خواهد شد.

جلوگیری از ورود حشرات به داخل جعبه مدار

یکی از مشکلاتی که برای برخی از مرکز کنترل های جک های پارکینگی ایجاد می شود ورود حشرات و نرم تنان به داخل جعبه مدار کنترل است که باعث اتصال بین قطعات الکترونیکی می شود. سوختگی و اتصال کوتاه در مدار کنترل جک پارکینگ به دلیل وجود حشرات باعث خروج مدار کنترل از گارانتی خواهد شد. یکی از ساده ترین مواردی که در اتصال کوتاه شدن و آسیب دیدگی برد کنترل موثر است وجود تار عنکبوتی است که به مقدار خیلی کمی رطوبت داشته باشد. تار عنکبوت مرطوب به راحتی می تواند الکتریسیته را عبور داده و منجربه صدمه زدن به مدار کنترل شود.

نگهداری جک درب پارکینگ در زمستان

تغییرات آب و هوایی از جمله مسائلی است که بر جک پارکینگی اثرگذار است به همین دلیل هنگام یخبندان و در سرمای شدید باید مراقبت های ویژه از درب صورت گیرد تا هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشد.

درب را روغن کاری کنید

لولا های درب را در زمستان مرتب روغن کاری کنید ودر روزهای یخبندان مطمئن شوید که لولاها یخ نزده باشند.

موتور جک پارکینگی را با پشم شیشه عایق کاری کنید

با استفاده از پشم شیشه می توان موتور جک را پوشش داده و از یخ زدگی محافظت نمود. پشم شیشه نوعی عایق حرارتی همانند پشم سنگ است که از انتقال سرما به موتور جلوگیری می نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت جک پارکینگی جک های پارکینگ جک درب پارکینگ جک پارکینگ مدار کنترل روغن کاری انتخاب جک خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در مورد تلاش این شرکت جهت نگهداری از بند‌های تغذیه مصنوعی استان گفت: عملیات لایروبی و رسوب برداری از چندین بند در سطح استان آغاز شده است که تاکنون بند‌های صادق آباد تفت، مروست، بهاباد ۲ و بهادران ۲ به میزان ۲۸۰ هزار متر مکعب انجام شده است.

زارع زاده مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد هم از مرمت بند‌های استان در یک ماه گذشته جهت مهار سیلاب خبر داد و گفت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می‌برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد (مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

زارع زاده همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در پایان هدف از مرمت و نگهداری بند‌های تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟
  • ترفندی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان