Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:21:30 GMT

تزریق بیش از ۱۲ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان خرم بید

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۷۲۵۸

تزریق بیش از ۱۲ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان خرم بید

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد طیبی با اشاره به اقدامات زیرساختی مجموعه بهداشت و درمان خرم بید برای مقابله با اپیدمی کرونا، از تشکیل نشست‌های ستاد مدیریت کرونا در شهرستان با محوریت پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های مختلف شهرستان به عنوان یکی از نخستین اقدامات این شبکه یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از همکاری و همراهی یک گروه جهادی با مجموعه سلامت این شهرستان در مقابله با کرونا خبر داد و گفت: اجرای طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» نیز در شهرستان خرم بید با مشارکت ۲۸۶ نیروی داوطلب مردمی و بسیجی همراه بوده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرم بید در ادامه با اعلام کمک یک میلیارد ریالی خیرین به مجموعه سلامت خرم بید در بحران کرونا، از نیکوکاران این شهرستان خواست کماکان در بخش‌های مختلف، با حوزه بهداشت و درمان شهرستان همکاری و مشارکت داشته باشند.

طیبی با بیان آخرین وضعیت کرونا در شهرستان خرم بید گفت: در طول بحران کرونا، در مجموع دو هزار و ۸۱ بیمار کووید ۱۹ در خرم بید شناسایی شده و ۶۹۴ بیمار نیز در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان بستری شده‌اند.

او اضافه کرد: همچنین با پیگیری‌ها و اقدامات مراقبتی همکاران مدافع سلامت خرم بید، بیش از یک هزار و ۹۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ تاکنون در این شهرستان بهبود یافته و ۵۰ نفر از شهروندان نیز قربانی این بیماری شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرم بید با تاکید بر تلاش این مجموعه برای تسریع در اجرای واکسیناسیون به عنوان اولویت این مجموعه در ماه‌های گذشته افزود: تاکنون با اختصاص یک سالن تجمیعی برای واکسیناسیون کرونا در سطح شهر خرم بید و همچنین مراکز بهداشتی درمانی روستایی، دوازده هزار و ۹۱۳ دوز واکسن کرونا در شهرستان خرم بید تزریق شده است.

کد خبر 5303724

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه زلزله اربعین حسینی عکس استانها ایلام شهرستان خرم بید کرونا در شهرستان بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند