Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سیدعلی حسینی اظهار کرد: طرح تسهیل در ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی که از ۱۸ خرداد ماه سال جاری آغاز شده با اتمام مهلت ۲ ماهه آن با تدبیر رئیس پلیس راهور ناجا تا ۱۸ مهرماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر برای رفاه حال شهروندان اقدامات و خدمات گسترده‌ای توسط پلیس راهور به مردم ارائه شده است، عنوان کرد: طرح تقسیط جریمه‌های رانندگی (برای اولین بار در کشور) نوبت دهی اینترنتی، طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضائی، ترخیص موتور سیکلت های رسوبی و … از جمله این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان مرکزی تصریح کرد: خودروهای فرسوده و همچنین خودروهایی که هیچ گونه سابقه‌ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی هستند.

حسینی همچنین در خصوص پرداخت عوارض شهرداری و داشتن معاینه فنی خودروهای توقیفی گفت: هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری برای خودروهای ترخیصی و همچنین نیاز به معاینه فنی وجود ندارد و مالکان یا متصرفان بعد از ترخیص لازم است نسبت به پرداخت و انجام آنها اقدام کنند.

کد خبر 5303733

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدعلی حسینی نیروی انتظامی استان مرکزی ترخیص خودرو اراک پلیس راهور ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه زلزله اربعین حسینی ایلام عکس استانها پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور