Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور گفت: اقدامات وزیر سابق نفت در حوزه توزیع سوخت و جایگاه‌ها در ۸ سال گذشته شامل ترک فعل، اقدام فراقانونی، بی توجهی به قانون و.. به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارسال می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسدالله قلیزاده رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور با گلایه از عمکلرد وزارت نفت در ۸ ساله گذشته گفت: مواردی از مشکلات جایگاهداران سوخت که مربوط به حوزه توزیع سوخت بود را در این ۸ سال به وزیر نفت و شرکت‌های تابعه آن منعکس کردیم، ولی معتقدیم که در اکثر موارد با بی توجهی و یا اقدام منفی وزیر نفت سابق خسارات فراوانی به جایگاه‌های سوخت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور در ادامه اظهار داشت: با توجه به عملکرد وزارت نفت در ۸ سال گذشته، طبق اصل ۹۰ قانون اساسی و ماده ۱۳۲ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در حال تدوین و ارسال موارد جهت رسیدگی به کمیسیون اصل ۹۰ هستیم.

وی تاکید کرد: ۸ سال گذشته بدترین دوران برای فعالین توزیع سوخت بود و اکثریت ایشان خصوصا جایگاه‌ها با زیان انباشته و ورشکستگی روبرو شدند و بار‌ها ناراحتی و خشم خود را به انحا مختلف ابراز کردند، لازم به ذکر است حتی در دوران جنگ تحمیلی هم چنین شرایطی نداشتیم.

قلیزاده در مورد جزئیات موارد شکایت از وزیر سابق نفت در کمیسیون اصل نود گفت: شکایت ما در ۲۰ بند تقدیم کمیسیون می‌شود که انواع ترک فعل‌ها، اقدامات فراقانونی، بی‌توجهی به ابلاغ‌ها و قوانین، ایجاد نارضایتی، تهمت، موارد پنهان بودجه‌ای و... است که مستندات و مدارک قابل اتکا برای آن‌ها گردآوری نموده‌ایم و به نظر ما هر یک از این اقدامات آثار منفی زیادی در بخش خصوصی، عمومی و حتی اجتماعی کشور داشته است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور در پایان اظهار کرد: جایگاهداران از این اقدامات بسیار ناراضی و ناراحتند و انتظار داریم کمیسیون محترم موارد را بررسی و پاسخ ما روشن شود و حتی نتیجه آن را اعلام عمومی نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شکایت از زنگنه کمیسیون اصل 90 نفتی کشور کمیسیون اصل اصل ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان

ایسنا/کرمان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کرمان گفت: کرمان در سال گذشته کمترین تنش کارگری را در بین شهرستان‌های استان داشته و ۱۷ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱به شکایات کارگران رسیدگی شده است.

رضا نصیری امروز هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به فعالیت کمیسیون کارگری شهرستان کرمان با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: کارگران بعنوان افرادی که در خط مقدم عرصه تولید جهاد می‌کنند، نقش بسزایی در رونق تولید و اقتصاد کشور دارند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تامین معیشت کارگران مهمترین مسئله برای اعضای کمیسیون کارگری شهرستان کرمان است و رصد مطالبات کارگران در برنامه کمیسیون قرار دارد تا هرچه سریعتر به مشکلات این قشر رسیدگی شود.

معاون فرماندار کرمان ضمن تشریح اقدامات سال گذشته گفت: کرمان در سال گذشته کمترین تنش کارگری را در بین شهرستان‌های استان داشته و ۱۷ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱به شکایات کارگران رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته بحران، بازرسی از واحدها و رفع تنش در مراکز تولیدی از اقدامات موثری بوده که در سال گذشته به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صورت گرفته، افزود: یکی از دلایل مهم وقوع تنش در جامعه کارگری، نداشتن اطلاعات لازم از دستورالعمل‌ها و نداشتن آگاهی لازم از حقوق و تکالیف کارگر و کارفرماست که طبیعتا اطلاع رسانی در این زمینه موجب کاهش تنش و اعتراضات می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم