Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@20:17:23 GMT

مورینیو: دوباره ۱۴ ساله شده‌ام!

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۷۹۱۵

مورینیو: دوباره ۱۴ ساله شده‌ام!

سرمربی تیم رم ایتالیا بعد از برتری برابر ساسولو که در هزارمین بازی تحت مربیگری اش اتفاق می افتاد، از احساسات زیاد خود گفت.

به گزارش قدس آنلاین، هفته سوم رقابت‌های سری A با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها رم در خانه با نتیجه ۲ بر یک ساسولو را از پیش‌رو برداشت.

ژوزه مورینیو بعد از این پیروزی در هزارمین بازی، احساس کرد دوباره ۱۴ ساله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی رم در روز یک‌شنبه باعث شد تا مورینیو تعداد پیروزی‌های خود را به ۶۳۸ برساند و با ۲۰۵ تساوی و ۱۵۷ بازی به رکورد هزار مسابقه به عنوان مربی برسد.

استفان الشعراوی در دقیقه ۹۲ در ورزشگاه المپیکو گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت: این یک مسابقه ویژه برای من بود و من دوست داشتم این بازی برای همیشه در ذهن من بماند. بازی فوق‌العاده بود و دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند. امروز من ۵۸ ساله نیستم بلکه ۱۴ ساله هستم.  من از دیونیسی آلسیو، سرمربی ساسولو به خاطر خوشحالی خودم بعد از گل عذرخواهی کردم، آن‌ها بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند.

این مربی ۵۸ ساله دوران مربیگری خود را در زادگاهش در پرتغال آغاز کرد و در سال ۲۰۰۰ هدایت بنفیکا را بر عهده گرفت و در ۶ مسابقه از ۱۱ بازی پیروز شد و در ادامه دوران مربیگری او با هدایت چندین تیم مطرح ادامه یافت و اکنون سرمربی تیم رم ایتالیا است.

رم در دیدار بعدی خود باید در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف لفسکی صوفیه بلغارستان برود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ژوزه مورینیو آ اس رم سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!

لیونل مسی در دیدار اینترمیامی برابر نیویورک رد بولز که با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید پنج پاس گل داد و یک گل نیز به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل  مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روزهای اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد