Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی امیری امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام کادر درمان و وظیفه سپاه واکسینه شده‌اند و هیچ مشکلی در رابطه با واکسینه کردن کادر و سربازان نداشتیم، این جامعه اولویت ما در امر واکسینه بوده‌اند، معدود افرادی که واکسینه نشده‌اند، در زمان واکسیناسیون دچار بیماری کرونا بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان داشتیم و اخیراً نیز دو مرکز به آنها اضافه شده است، در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی در راستای تأمین واکسن مراکز تجمیعی سپاه بنا به دستور فرمانده سپاه اعلام آمادگی برای فعالیت سه شیفته کردن این مراکز تجمیعی کرده است.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان داشت: بیش از ۱۷۰ هزار دُز واکسن در مراکز تجمیعی سپاه با همکاری علوم پزشکی استان تزریق شده است.

سرهنگ امیری با بیان اینکه در این مراکز برای افراد بالای ۱۸ سال نیز روزانه واکسن تزریق می‌شود مگر اینکه افرادی که مشکل بیماری کرونا و درگیری با این بیماری داشته باشند افزود: بالای ۲۳۰ نفر با ما در رابطه با مرکز مشاوره‌ای تماس داشته‌اند که بیش از ۷۰ درصد متقاضیان، مشاوره درمانی خواسته‌اند و نیاز به مراجعه به درمانگاه نداشته‌اند.

وی گفت: همچنین حدود ۲۰ درصد آنها کسانی بودند که بیماری کرونا، مشکلات دیگری از جمله سرطان، جانبازی یا از کار افتادگی داشته‌اند که تیم پزشکی ما با رعایت پروتکل‌های لازم بعد از انجام ویزیت، تزریق واکسن برای این افراد داشته است.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: ۱۰ درصد نیز افرادی بودند که مشکل بیماری و ناتوانی در تأمین مواد غذایی داشتند که با حفظ آبروی فرد، توسط بسیجیان ما کار آنها را انجام می‌دهد.

سرهنگ امیری تصریح کرد: در کنار کادر درمان تا آخرین نفس در خدمت مردم خواهیم بود حتی اگر به قیمت جان مان شده به دنبال نجات جان یک انسان هستیم و بدون چشم داشتی در راستای نجات جان مردم قدم بر می‌داریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای واکسیناسیون مراجعه کنند، گفت: افراد ایمن می‌شوند، با واکسیناسیون سراسری حداقل ۸۰ درصد مردم در سطح کشور قطعاً این ویروس قابل کنترل است و در کنار واکسیناسیون مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک زدن را فراموش نکنند.

کد خبر 5303771

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون مصطفی امیری ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه زلزله اربعین حسینی ایلام عکس استانها مراکز تجمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است