Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، هاشم امینی در جمع مدیران ۳۸ منطقه خودگردان آبفای استان اصفهان با اشاره به شرایط سخت تأمین آب در تابستان امسال اظهار داشت: کمبود ۴ هزار و ۳۰۰ لیتری آب در هر ثانیه از روزهای گرم سال جاری سبب شد تا برای نخستین بار در طول فعالیت این شرکت، با استفاده از تانکرهای سیار به شهروندان اصفهانی آبرسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه با همکاری خوب مشترکان در مدیریت مصرف آب، فصل تابستان بدون تنش اجتماعی سپری شد، گفت: هر چند از دهم خرداد ماه امسال تاکنون با استفاده از ۵ هزار و ۸۰۰ تانکر سیار نزدیک به ۶۲ میلیون لیتر آب بین مشترکان شهری و روستایی آبفای استان اصفهان توزیع شده است، اما مردم ساکن در ۵۷ شهر و ۳۸۰ روستای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ، با صبر و متانت و مصرف بهینه آب، اجازه ندادند تا تنش آبی به تنش اجتماعی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه با اطلاع‌رسانی به موقع از طریق رسانه‌ها و آگاه ساختن مشترکان از شرایط سخت تنش آبی، مردم اقناع شده و با مدیریت مصرف آب به یاری این شرکت شتافتند، بیان کرد: تجربه تابستان امسال نشان داد اگر به خوبی از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی به مردم و انجام هماهنگی‌های لازم میان بخش‌های مختلف استفاده شود، این فضا می‌تواند به نقطه قوت یک سازمان تبدیل شود.

امینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موفقیت اخیر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی افزود: انتخاب این شرکت برای دهمین بار به عنوان شرکت برتر در ادوار مختلف جشنواره شهید رجایی، بیانگر ظرفیت بسیار خوب مدیریتی، نیروی انسانی و دانش تخصصی آبفای استان اصفهان است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: هاشم امینی مدیرعامل آبفای استان اصفهان آبرسانی سیار در اصفهان طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تنش آب در اصفهان آبفای استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان